thanks Teleton !
is me wel wat waard als ik dat zo lees, Aer Lingus zal het dus gaan worden
is ook niet zo verkeerde maatschappij had ik gelezen geloof ik.
Afdrukvoorbeeld
thanks Teleton !
is me wel wat waard als ik dat zo lees, Aer Lingus zal het dus gaan worden
is ook niet zo verkeerde maatschappij had ik gelezen geloof ik.
Precies de data die wij willen vliegen Schill. Zag ze voor net iets meer dan 650 pp.
nou misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig :)
Die kans is groot. Denk dat ik morgen ga boeken.
ik ben ook aan het zoeken wij twijfelen nog of omstreeks kerst of anders voorjaarsvakantie (mei 2013) alleen wij gaan met 6 volwassen en 2 kinderen + 1 baby jullie begrijpen daar hangt toch een flink prijskaartje aan alle tips hints etc zijnw welkom. Wij geven liever geld aan de andere kant van de oceaan uit dan hier
Ik heb geboekt :-)
Geboekt bij: Aer Lingus
d.d.: 16 juni
Periode : 27 april t/m 11 mei 2013
Route: Amsterdam - Dublin - Orlando (MCO) vice versa
Maatschappij: Aer Lingus
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €1313,60 inclusief reserveringskosten van € 25,- en € 10,- vastleggen stoelen op de korte vluchten.
Nou..die prijzen zijn echt hoog zeg! :-(
Ik wilde voordat mijn zoontje 5 word nog 1x 'goedkoper' met vakantie en dacht ik ga April /Mei, maar had dus even niet door dat het dan Meivakantie was en dus de prijzen stukken hoger liggen.
Zouden die prijzen na die vakantie nog naar beneden gaan? Of liggen ze rond die tijd altijd hoog?
Wij gaan normaal altijd in September en dan waren de prijzen altijd wel goed te doen.
Maar met zulke prijzen kan ik net zo goed in het hoogseizoen gaan hihi
Denk niet dat de prijzen veel met de mei vakantie hebben te maken, die hebben ze in Ierland en Amerika niet. Hen verschillende periodes uitgeprobeerd bij Aer Lingus en de prijzen varieren wel maar meestal zijn ze hoger.
Voor wie geïnteresseerd is in de meivakantie:
Vandaag op ita fly (de iPhone app):
American Airlines:
Brussel - Madrid - Miami (1.40 uur layover)
Miami - Madrid - Dusseldorf (1.25 uur layover)
heen 27/4 terug op 11/5: 575 euro p.p. (totaal 2 volwassenen en 2 kinderen: 2300,64 euro)