Re: USAREISEN.DE Under 25 Jahre Special
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
BimaM6
is er dan niemand die van deze actie gebruik gaat maken?
Tja schijnbaar zijn we allemaal of ouder of laten we ons rijden door iemand die ouder is en dan heb je dus niks aan die actie van onder de 25.
Maar des ondanks is het toch een goeie actie, veel mensen hebben al via usareisen.de geboekt hier en nog niet echt problemen gehad.
Heb zelf ook de Equinoxe voor september geboekt.
Re: ervaring met usareisen.de
Ik heb mijn vliegticket (AMS-MCO) bij USAReisen.de besteld. 2x volwassenen + 1 kind, samen voor €1245, all-in, met Martinair, eind september. Rechtstreeks bij Martinair was €90 duurder. Hoewel mijn dochter dan pas 14 maanden is en zonder stoel mag reizen, willen wij toch een stoel voor haar gegarandeerd krijgen. Daarvoor moet je het tarief van een 2+ kind betalen. Je kunt echter bij het invullen van de geboortedatum (online) dan alleen geboortejaren 2005 en eerder invullen. Na de boeking heb ik een mail gestuurd naar USAReisen met het verzoek de geboortedatum aan te passen. De eerstvolgende ochtend had ik al antwoord en was de datum al aangepast.
Tot nu toe dus niets dan lof over USAReisen.de
USAreisen.de 13% vroegboekkorting tot 31 augustus 2007
USAReisen.de heeft de winterprijzen bekend gemaakt. Tot 31 augustus heb je een Turbo-Frühbucher-Special. 10% korting op de huurprijs als je een "Super-Inklusiv-Plus" huurt (alle types). Daar bovenop krijg je nog 3% korting. Dus totaal 13% korting.
Ze hebben de prijzen voor Dollar/Alamo/National online staan. Zie http://www.usareisen.de/mietwagen/index_wi.htm
Re: USAreisen.de 13% vroegboekkorting tot 31 augustus 2007
Hoi allemaal,
Wie kan mij vertellen hoe het precies gaat met de betaling?Moet je alles in 1x betalen of eerst een gedeelte, ik kan er niet helemaal wijs uit worden.Wij gaan voor de Chevrolet Equinox, de prijs is weer goedkoop vergeleken bij de andere aanbieders.
Anthonie
Re: USAreisen.de 13% vroegboekkorting tot 31 augustus 2007
Maar ja zoals ik al in mijn reisschema overzicht net heb geplaatst is de economy 4 deurs niet goedkoper dan bij USAfunvacations.
Het huren bij Dollar.
Maar heb net vergeleken met de Equinox dan is het verschil maar 22 euro voor 14 dagen huur bij Alamo, en de 4 deurs economy is zelfs duurder!??
Toch wat vreemd vind ik.
Dus dat is dan wel erg goedkoop! voor z'n auto
We zullen er morgen nog eens over hebben hier thuis!
gr. Monique