Re: oppasen met autohuur Dollar car rental
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
edenanita
zal er altijd wel een tollbooth zijn waar je cash kan betalen.
Omdat de discussie zich in twee topics afspeelt ook hier even een link naar de site van de Selmon Express Way in de Tampa Bay Area. Hier is All Electronic Tolling ingevoerd. AET = je kunt niet cash betalen.
Een logische vraag is natuurlijk: Hoe betaal ik dan de tol met mijn huurauto? Antwoord op de site: Each company has a different payment arrangement so be sure to review your rental agreement carefully. Lees ook de FAQ's over dit onderwerp op dit forum.
Met name Dollar heeft een afwijkend aanbod dat voor de gemiddelde toerist niet zo aantrekkelijk is. Overweeg om zelf een SunPass minitransponder aan te schaffen als je bij Dollar huurt en incidenteel gebruik maakt van de tolwegen; lees ook de FAQ's over dit onderwerp.
Re: Autohuur: "aansmeren" van allerlei extra's
Citaat:
Lindaa
De laatste keer bij Dollar probeerde de medewerker ons allerlei extra's aan te smeren en ons zelfs bang te maken dat als we met pech kwamen te staan of een ongeluk zouden krijgen alles zelf moesten betalen.
Hallokes
Hier KingKong65, de echtgenoot van Fiesta68.
Wij hebben de Westkust van USA gedaan van 06/05/11 tot 27/05/11. Ik heb mij idd laten 'vangen' aan die praat van de 'dollar'-bediende en heb zo'n $ 235 bijbetaald voor die 'full option road safe.' Het was voor ons de eerste keer Amerika en heb mij een beetje bang laten maken. :oops:
Wij zijn van plan om in mei 2012 een rondrit te doen Orlando-Miami.. en zal mij deze keer zeker niet laten vangen. [-o<
Bon.. van die $ 235 dollar dat we 'verloren' hebben, hebben we zeker geen biefstuk minder moeten eten, maar 't is toch wel een beetje verloren geld geweest. Moet er wel bij vertellen dat we de auto met een volledig lege tank hebben teruggegeven (had nog zo'n 30 miles te gaan) :grin:
Hoe zeggen ze dit weer... van die ezel en die steen? :lol:
mvg
KingKong65
Als je bij usa reisen boekt kun je een formulier uitprinten wat je moet afgeven aan de balie waar je gegevens opstaan zoals rijbewijs nummer adres etc.dit om de wachttijd te verkorten.
Hier staat dus ook een gedeelte op wat je kunt aankruisen of je wel of niet road assistence wil en wel of niet geintresseerd bent in een upgrade.
Gewoon formulier inleveren en volgens mij valt er dan echt niets meer "aan te smeren". ( hoop binnenkort ook de sunpass sticker te krijgen voordat we vertrekken).
Dan zijn we er helemaal klaar voor.
Heb je een link naar dat formulier?
Het formulier ziet er in het echt overzichtelijker uit maar zogauw je het copieert komt het er zo uit te zien op een of andere manier.
Maar het geeft je in ieder geval een idee wat voor info ze willen,misschien kun je zelf zo'n formulier in elkaar draaien.
En michael bedankt voor het bewerken,kreeg het weer eens niet voor mekaar.
Thanks! Ik ga even zoeken in mijn formulier.
Citaat:
Jen876
Als je bij usa reisen boekt kun je een formulier uitprinten wat je moet afgeven aan de balie waar je gegevens opstaan zoals rijbewijs nummer adres etc.dit om de wachttijd te verkorten.
Hier staat dus ook een gedeelte op wat je kunt aankruisen of je wel of niet road assistence wil en wel of niet geintresseerd bent in een upgrade.
Hopelijk werkt het wij hebben ook zo,n formulier gekregen van USAreisen.
Deze ga ik dan ook zeker invullen
Gr Miran
Sinds 3 jaar huren wij via USA-reisen en 2 weken geleden 'voor de gein' dat bewuste formulier eens een keertje ingevuld en bij aankomst op MCO aan de Alamo-medewerker overhandigd. Inderdaad werden er geen vragen gesteld dus het werkt blijkbaar wel :roll:
Groetjes,
Pieter
Bij ons werd het formulier vorige keer gewoon zonder te kijken aan de kant gelegd. Geen probleem hoor, ik weet inmiddels wel hoe e.e.a. in zijn werk gaat.
@Pieter:
Jullie zijn waarschijnlijk - net als ik trouwens - al zo vaak daar geweest dat je geregistreerd staat als Dutch Deeker. Daar verspillen ze niet graag hun tijd aan: snel afhandelen en hopen op een volgende klant waar ze wel wat extra's aan kunnen slijten!