Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)
ik hou ook de sites in de gaten. Wij kunnen pas vertrekken rond de 14de en willen een veertiental dagen in Orlando verblijven.
Ik heb wel een vraagje. Misschien een domme vraag? Maar ik heb nog nooit geboekt via internet, wij gingen steeds naar een reisbureau. Als je je tickets boekt, moet je dan direct het volledige bedrag betalen?
En waar kan je zien op welke dagen de vluchten zijn naar Orlando. Vind dat ook nergens terug op de sites van KLM, AirFrance,... enz.
Alvast bedankt, Groetjes, Laulis
Indien je dit via een boekingsmachine of direct bij de airline doet,
dan het antwoord JA!
Zoals Corrus reeds correct aangeeft dien je bij boeking van de tickets het bedrag meteen te betalen. Wij hebben eind jullie geboekt bij Air France (zie ons blog) en bij grote aankopen via internet betalen wij altijd met credit card. Dat heeft een aantal voordelen waaronder uitstel van executie voor een paar weken (totdat de CC geboekt wordt hahahaha).
Bij Air France kun je zien welke (en wanneer) er vluchten zijn door te doen alsof je een vlucht boekt. Ze vliegen op dinsdag, donderdag en zaterdag rechtstreeks op Orlando.
Succes!!
Gr. Saskia
Geboekt bij: airfrance.de
Periode: 30-6 t/m 26-7 2012
Route: DUS/ Parijs/ MIA
MCO/ Parijs/ DUS
Maatschappij: Air France
Aantal personen: 5, 4 volwassenen
Totaalprijs: E 3568,70 (volwassene E730,54 kind E646,54)
Wij zijn er erg blij mee!!
Op zondag 14 aug (ja op zondag, geweldige service toch!!!), hebben wij de vliegtickets geboekt bij http://www.usafunvacations.nl voor onze reis naar Orlando in 2012. Wij zijn zeer tevreden over de prijs http://www.orlandofans.nl/phpbb/imag...s/applause.gif .
Datum heenreis: 30-06-2012 (Lufthansa - continental/united)
Datum terugreis: 19-07-2012 (Air canada - Lufthansa)
Vanaf luchthaven: Düsseldorf
Via luchthaven: Heenweg Chicago / terugweg Toronto
Naar luchthaven: Orlando International
Geboekt bij: usafunvacations (super service)
Maatschappij: Continental (in combi met Lufthansa/Air Canada)
Aantal volwassenen: 2
Aantal kinderen: 1
Betaalde totaalprijs vliegtickets: Euro 2210.00 euro
Ik heb hier eergisteren ongeveer hetzelfde geboekt :
DUS - ORD - MCO op 27 juni 2012 (Lufthansa - United)
MIA - EWR - DUS op 16 juli 2012 (Continental - Lufthansa)
Voor 2 volwassenen en 1 kind, kwam op 2143 €.
Rechtstreeks bij United geboekt online.
Wil toch even een kanttekening plaatsen. Jullie hebben allemaal een mooie prijs betaald voor jullie vlucht. Maar allemaal met vertrek eind juni en terug juli 2012. Ik denk omdat jullie allemaal eind juni vertrekken. Maar als je pas half juli kan vertrekken de prijzen een stuk hoger zullen liggen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
marijke8
Wil toch even een kanttekening plaatsen. Jullie hebben allemaal een mooie prijs betaald voor jullie vlucht. Maar allemaal met vertrek eind juni en terug juli 2012. Ik denk omdat jullie allemaal eind juni vertrekken. Maar als je pas half juli kan vertrekken de prijzen een stuk hoger zullen liggen.
Klopt !
Bij vertrek op 1 juli is het direct 380 € meer dan de dag ervoor....
Hoi,
Dat klopt, 30 juni is de laatste dag van het "voorseizoen" als je via Duitsland vliegt. Daar gaat het hoogseizoen op 1 juli in.
Als je via schiphol vliegt was het al veel duurder. Daar is het hoogseizoen eerder begonnen.
Vanaf 1 juli is het inderdaad veel duurder. Ons geluk was dat de schoolvakantie vroeg is in 2012. Dan zijn de vluchten nog heel betaalbaar.
Groetjes,
Freubel:lol:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
marijke8
Dat zal inderdaad altijd een discussiept blijven. Maar voor mensen waarvan hun kinderen in België naar school gaan, begint de grote vakantie in 2012 op za 30 juni. Dat is de reden waarom IK hier poste.
Wat ook interessant is Aer Lingus. Ik heb enkele weken terug een mailtje gestuurd wanneer hun hoogseizoen begint. Hierop kreeg ik als antwoord
Thanks for your email.
Strictly speaking, Aer Lingus does not apply “high season rates” and instead our fare structure is reflective of passenger demand on the particular route in question regardless of the time of year. However, the time of year is relevant for the schedule and frequency of routes we fly. In this regard, the Summer season is the period from the last Sunday in March to the last Saturday in October.
I trust this answers your query.
Kind regards.
Declan
Komt mss op hetzelfde neer, maar wanneer ik naar hun site ga, is de prijs voor mijn datum (30.06-19.07) nu 669.40. Wanneer ik op di 3 juli zou vertrekken, moet ik momenteel 694,64 betalen.
Ik denk dat het dus wel eens slim is deze site goed in de gaten te houden voor mensen die van/naar Orlando willen in het 'hoogseizoen':mrgreen: