Kerst of carnaval in Florida?
Hallo.
Ik vroeg me af of er veel prijsverschil zit tussen een complete reis met villa/auto rond de feestdagen of met karnaval ?
Heeft iemand hierover een idee ??
Marcel
Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?
Wij willen met 2 kleine kids (tzt 4 en 2 jr) dit jaar in de kerstvakantie naar Florida op vakantie. Een goede vriend woont in Fort Lauderdale wat we als "thuisbasis" gaan zien, vandaaruit willen we meerdaagse trips gaan plannen. In principe gaat het ons nu om 2 dingen:
* vlucht..
* huurauto
We zien tussen de bomen het bos niet meer qua sites waar we vluchten en huurauto's kunnen regelen. De verschillen zijn vrij groot, en er zit zelfs al verschil tussen vandaag kijken en morgen kijken blijkt.
Voor de vlucht AMS-MIA (en terug) kijken we momenteel naar www.expedia.nl en hebben we iets met Alitalia met een tussenstop op Milaan op 't oog. Die is "goedkoop".
Voor de huurauto hebben we een full-size in gedachte (moet ruim genoeg zijn toch voor 2 volw, 2 kleine kids+stoeltjes, en 1 à 2 kleine vouwbuggies?).... maar dit is nog lastiger ivm de verzekeringen. Met name de aanvullende WA (LIS?) zit niet overal erbij. Qua prijs komen we erg goed weg op www.eautohuur.nl maar daar zien we die LIS niet terug en dat zit ons niet zo lekker.
Experts... zitten we op de juiste sites te zoeken of hebben jullie betere tips?
Re: Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?
Hallo, Stefimke, welkom op het forum.
Je bent al aardig aan het neuzen geweest blijkbaar, want je eerste keuzes zijn niet slecht.
Overigens zou Alitalia niet mijn eerste keus zijn als je een Amerikaanse mij kan vinden voor ongeveer dezelfde prijs.
Alitalia heeft een slechte reputatie op het gebied van stakingen, punctualiteit en bagagevermissngen (belangrijk ivm overstappen).
Kijk ook eens op www.vliegtarieven.nl, en dan moet je ook eens een andere voorkeursmij aangeven, anders krijg je niet altijd de goedkoopste tarieven. Probeer bv. Continental maar eens.
Een andere goedkope autoverhuurder, momenteel door veel forumleden gebruikt is usareisen.de, met name goedkoop voor Alamo, de Equinox !!
Succes, Eric