Re: Reisschema Michael66: Rondje Florida zomer 2011
Super hé?! Ik heb me al voorgenomen niet te gaan kiezen. Gewoon zoveel mogelijk wedstrijden meepakken als de conditie toelaat.
Poinciana Boulevard is lang, zeer lang! Cumbrian Lakes is wel zo'n beetje het uiterste punt dat voor ons acceptabel is. Liefst zaten we zo;n beetje op de stoep van de Walmart :oops: Maar dit is ook goed. In 2009 zaten we er vlakbij: één community eerder: Eagle Point(e). Via Poinciana zit je zo op de 192 of de 535 richting Disney SeaWorld / Int. Drive. En in 2009 ook ontdekt dat er een leuke / goedkope boerenwinkel zit op de kruising met de weg naar de Walmart (Oren Brown Rd). Daar kun je op weg naar "huis" stoppen om een lekkere watermeloen in te slaan, heerlijk om op te kluiven na een duik in het zwembad.
Bah! ik zit nu al te watertanden .... :p
Nu wordt het helemaal leuk: twee superspelers ingehuurd door de Rays! Johnny Damon én Manny Ramirez!! \\:D/
http://www.tampabay.com/sports/baseb...y-rays/1146991
Ik ga dit zeker meemaken!
Echt gaaf, dat zijn inderdaad topspelers (fluistert mijn vrouw in); mijn vrouw gaat graag met je mee naar die wedstrijden :-k ... En als je de Poinciana de andere kant afrijdt, kom je bij Championsgate, daar liggen twee prachtige golfbanen :mrgreen: ! Wij hebben toen ook die route gereden, wij zaten toen inderdaad op de stoep van de Walmart :-D
Heb net bij AE mijn WDW tickets besteld: 7d base met non-expiration. 3 x € 268 (ja, de zoon is inmiddels in de leeftijd dat hij vol "mag" betalen). Da's € 38 pppd. Vond ik wel een mooi prijsje.
Ik wilde eigenlijk de 6-daagse bestellen, maar zag dat bij AE de 7-daagse maar € 5 duurder was dan de 6-daagse. En snel even vergeleken met UCT en BillyBoy, maar die waren wat minder gunstig qua prijs.
Zo, weer een stapje dichterbij.
Voor de eerste week ben ik nog aan het zoeken naar een condo in een mooi plaatsje aan de bovenkant van Miami. Het eerste idee was Hollywood, nu echter ook een interessant condo gevonden in Aventura. Info opgevraagd en even afwachten,
Nu nog iets zoeken om te zwemmen met dolfijnen, dat heb ik zoonlief beloofd.
Klinkt allemaal weer dol fijn.. Tis nog maar efkes voor je weer mag vertoeven in het mooie Florida.
O ja, ook nog te doen:
- Parkeren in Dusseldorf regelen
- Overnachting 30-6 > 1-7 bij Dusseldorf regelen
- Overnachting 8-7 > 9-7 in Orlando-regio regelen (Gaylord Palms??)
- Overnachting 15-7 > 16-7 in St. Petersburg regelen (Tradewinds Grand)
- Overnachting 23-7 > 24-7 in Miami regelen (nog geen idee)
'T komt al weer mooi dichterbij.
Waarom niet een nachtje aan de kust (Cocao Beach, Daytona Beach) i.p.v. Orlando ?
Waarom niet? Iemand in ons gezelschap wil dat liever niet, die wil eigenlijk zelfs liever het verblijf boven Miami of in Orlando verlengen.
Gaylord Palms aanbieding is helaas helemaal uitverkocht. Jammer.
Kan ook, van boven Miami ben je met de Turnpike ook zo in Kissimmee.
Aan de goeie (jullie) kant van de 192 zelfs :-)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Super hé?! Ik heb me al voorgenomen niet te gaan kiezen. Gewoon zoveel mogelijk wedstrijden meepakken als de conditie toelaat.
Poinciana Boulevard is lang, zeer lang! Cumbrian Lakes is wel zo'n beetje het uiterste punt dat voor ons acceptabel is. Liefst zaten we zo;n beetje op de stoep van de Walmart :oops: Maar dit is ook goed. In 2009 zaten we er vlakbij: één community eerder: Eagle Point(e). Via Poinciana zit je zo op de 192 of de 535 richting Disney SeaWorld / Int. Drive. En in 2009 ook ontdekt dat er een leuke / goedkope boerenwinkel zit op de kruising met de weg naar de Walmart (Oren Brown Rd). Daar kun je op weg naar "huis" stoppen om een lekkere watermeloen in te slaan, heerlijk om op te kluiven na een duik in het zwembad.
Bah! ik zit nu al te watertanden .... :p
Vlakbij Oren Brown Road ligt Bella Vida community. Daar hebben wij vorig jaar een townhome gehuurd. Perfect! En echt de walmart was maar liefst 1 minuut rijden....