Goeie reis! :) En ook een goeie week om naar Florida te gaan... in de nachten gaat het weer vriezen... weg met die pekel in Nederland, de motor moet weer de weg op! :mrgreen:
Afdrukvoorbeeld
Goeie reis! :) En ook een goeie week om naar Florida te gaan... in de nachten gaat het weer vriezen... weg met die pekel in Nederland, de motor moet weer de weg op! :mrgreen:
Goede reis en lots of fun!
goeie reis we gaan je weer volgen !!
Een goed begin van jullie reis!!!!
Nous sommes arrivee, zoals de (sommige)Belgen zeggen, en inmiddels zijn de 24 uur opstanding al weer voorbij. Marion ligt al op één oor en als ik m'n glas leeg heb volg ik haar voorbeeld.
Het was weer een reis met (lichte) hindernissen, dus valt er ook weer wat te schrijven.
Maar dat doe ik morgenvroeg. Dan hebben we onze eerste rustdag, behoudens het ophalen van de reeds geplaatste "site to store" bestelling bij de Wal*Mart.
Ben blij dat jullie er zijn ik wacht in spanning op jullie verslag zoals deze belg zegt ;D
O:)Fijn dat jullie er zijn. Nu nog vertellen over de lichte hindernissen.We wachten geduldig af.Schiet op nou:wink: Verder wens ik jullie natuurlijk een fijne vakantie.
Groetjes Marita
Hallo Marion en Gerrit,
Heerlijk dat jullie er zijn, ondanks de lichte hindernissen, waar ik natuurlijk erg nieuwsgierig naar ben en volgens mij ook de andere forumgangers.
Geniet er maar weer lekker van, dan kunnen wij tenminste jullie verhalen weer lezen.
grtjes Mineke
SSSsssssst! Ze slapen nu! #-o
welcome home