Re: Overstappen in Atlanta
Hai Chipzy,
De overstaptijd zou voldoende moeten zijn, maar dan moet je natuurlijk geen vertraging hebben in A´dam. Wij zijn sept./okt. 2006 met onze 2 kids (toen 1 en 4) geweest en ik moet zeggen dat het hartstikke goed is gegaan. Je moet je zelf er gewoon niet te druk over maken, en het gewoon over je heen laten komen. Zij hoeven trouwens geen foto en vingerafdruk te laten maken.
Misschien nog even een andere tip voor het reizen met kids. Wij zijn afgelopen jaar naar Aruba op vakantie geweest en hadden toen voor onze jongste een eigen stoel gekocht en haar eigen autostoel meegenomen. Ik vond het werkelijk een uitkomst. Ze zat goed vast en had toch haar eigen omgeving.
http://img262.imageshack.us/img262/9...4977imglb2.jpg
Veel succes Annette...
Wat gebeurt er als je vertraging hebt op amsterdam zodat je bijv 2 uur te laat aankomt? En je hebt een overstap tijd van ongveer 2 uur?
ALs je dit gebeurt dan wordt direct je ticket omgeboekt naar een latere vlucht naar dezelfde bestemming. Meestal geven in het vliegtuig al aan dat je naar de ticket desk moet gaan om je ticket te laten veranderen. Soms doen ze het al op Schiphol als de vertraging dan al bekend is.
Je hoeft je geen zorgen te maken. Er leiden vele wegen naar Rome en de maatschappij heeft de verplichting om je daar te brengen. Dit geldt niet als je niet me dezelfde maatschappij doorvliegt maar een apart ticket hebt geboekt bij een andere maatschappij.
En die ticketdesk zit in Atlanta net na de douane, op het punt waar je ook je koffers weer afgeeft.
Wij hadden de laatste keer ook vertraging. Geen punt, de ticket voor de eerstvolgende aansluiting lag al klaar op onze naam.