Re: Erg handige link voor Orlando villa's
Deze handige link (want dat is het zeker) had je ook op dit forum kunnen vinden :-)
Hij is hier al een paar keer voorbij gekomen in diverse topics en ik gebruik hem dan ook al zeker een paar jaar, al was het alleen maar om de diverse communitys te vinden.
Maar we laten hem mooi staan, dacht ik zo, want nu staat de link netjes in een eigen topic.
Dat scheelt weer wat zoekwerk, want ik zou ook niet meer weten in welk topic hij staat.
Dit is een meer updated versie van de link voor Orlando Villa's.
http://www.onlinefloridavillas.com/Map.aspx
Villa gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.
Hoewel we net terug zijn uit Orlando ben ik nu alweer aan het kijken voor een villa voor volgend jaar.
Dit jaar zijn mijn man en ik nog in een hotel geweest, maar volgend jaar wil ik met mijn zoon, schoondochter, kleindochter en vrienden naar een villa.
Wij hebben dit jaar al een beetje rondgetoerd in diverse wijken aan beide kanten van de 192. Mijn vraag is welke wijk raden jullie mij aan.
Ik wil niet te ver van de 192 zitten. Windsor Hills en Emerald vond ik prachtig, maar dat is ook de prijs.
Zelf denk ik aan Lake Berkley of Rolling Hills. Ik weet wel dat het precies aan de andere kant ligt van elkaar, maar de wijken vond ik mooi.
Het gaat om de maand juni ( zo'n 18 dagen) en het liefst 5 slaapkamers.
Wie o wie heeft ervaring met deze wijken of eventueel een andere optie
Thanks