Kijk dat is een goede tip.Citaat:
Als je een MVMCP ticket heb kun je overigens al om 16:00 bij Magic Kingdom naar binnen en heb je geen ander ticket nodig...
Dat betekent dat je zonder extra kosten 2 parken kunt bezoeken ipv. één.
Eric
Afdrukvoorbeeld
Kijk dat is een goede tip.Citaat:
Als je een MVMCP ticket heb kun je overigens al om 16:00 bij Magic Kingdom naar binnen en heb je geen ander ticket nodig...
Dat betekent dat je zonder extra kosten 2 parken kunt bezoeken ipv. één.
Eric
Wow, dat zijn zeker goeie tips, dank jullie wel! Nu kunnen we dus bijv. tót 16:00 uur Epcot Center bekijken en daarna Magic Kingdom inclusief MVMCP?! Ik zal gaan rondneuzen op de site. Wellicht kunnen we dan inderdaad maar beter de 11e ipv de 13e kiezen.
Ehh Epcot zou ik die dag niet doen, de verwachtingen zijn niet zo best voor de 11e. Animal Kingdom, MGM studio's en Magic Kingdom staan die dag op "groen"....(uiteraard geef ik geen garantie op deze verwachtingen :-))
Ok, we doen Magic Kingdom met MVMCP's op de 11e vanaf 16:00 uur en we bekijken nog of/wanneer we naar Epcot gaan.
Bedankt voor de tip!
Ik dacht dat wij a.s. donderdag pas om 19.00 uur naar binnen zouden kunnen. Nu gaan we natuurlijk eerder \\:D/
Ho stop! Het klopt volgens mij niet!
Ik heb een email gestuurd naar WDW met de vraag of het klopt dat we om 16:00 uur al het Magic Kingdom in kunnen met alleen een kaartje voor MDMCP, en het antwoord dat ik terugkrijg is:
Admission with Mickey's Very Merry Christmas Party ticket is at 7pm.
Ik kon namelijk die tijd van 16:00 uur helemaal nergens op de site van WDW terugvinden, dus vandaar dat ik het voor de zekerheid nog even gecheckt heb.
Boterletter, hoe was jij aan die tijd van 16:00 uur gekomen dan? Staat het nog ergens vermeld dat ik het WDW onder de neus kan drukken? Ben erg benieuwd...
Groet,
Sander
Officieel zullen ze dit nooit zeggen, maar heb zelf ook gezien in Spetember tijdens de Halloween parties dat het wel oogluikend wer toegelaten. Maar officieel is de tijd voor alle parties normaal wel 19:00 uur.
Ja het kan vanaf 16.00uur. En nee, Disney zal dit nooit officieel bevestigen, officieel is het vanaf 19.00uur.
Waar heb ik het vandaan... Meerdere trip reports van verschillende mensen van verschillende sites. Meerdere verschillende podcasts over Disney. Meerdere sites over Disney waar ik nu even te lui/moe voor ben om de links te plaatsen.
Maar ja, het klopt dus gewoon, je kan vanaf 16.00uur terecht.
Nou, da's kras, ik heb net telefonisch m'n kaartjes gereserveerd en de telefoniste van Disney zelf zei: "we welcome you to enter the park from 4 pm!"
Niks geheimzinnigs aan! Kaartjes liggen klaar aan het Will Call loket, en ik heb geen schriftelijke bevestiging, alleen een reserveringsnummer. Dus misschien dat ze het daarom wel durfden te zeggen.
Ik lees over de speciale kaarten voor Disney. Ik ga dit jaar met kerst en oud en nieuw naar Florida. Ik ben er al op 14 dec. Moet ik voor die Mickey's Very Merry Christmas Party al kaarten kopen voor ik naar Florida ga of pas als ik daar ben. Wil natuurlijk niet de kans lopen ernaast te grijpen. :-(