Op mijn iPhone heb ik het weer van Key West en Miami staan omdat we daar eind van de maand heen gaan.
Key West is nu 13 en Miami 9. Ik ga toch hopen dat dat nog wat hoger wordt.
Afdrukvoorbeeld
Op mijn iPhone heb ik het weer van Key West en Miami staan omdat we daar eind van de maand heen gaan.
Key West is nu 13 en Miami 9. Ik ga toch hopen dat dat nog wat hoger wordt.
Ik heb op de laptop van googlegadgets constant de temperatuur van Kissimmee in beeld, maar daar nu maar even een plakkertje overheen gedaan :-k
Begin Februari komt er vanuit Venezuela, aangewakkerd door het gebral van Hugo Chavez, een warmtefront richting Orlando, wat ongeveer drie weken nodig zal hebben om de temperatuur weer op te stuwen tot ± 25 graden en dan gedurende twee weken erg stabiel zal blijven.
Bewolking zal zich beperken tot de nachtelijke uren en om 7 uur oplossen.
Bron: MNV (Meteorologisch Nationaal Verbond, of was het Me Natte Vinger) :mrgreen:
't Is naar Floridaanse begrippen ijzig koud, met een graadje nachtvorst en hooguit een graad of 10 overdag. Dat is nog wel 10 graden warmer dan hier maar het houdt niet over. Mijn tropische plantjes zullen wel weer een flinke knauw krijgen. Over record-breaking temperatures hebben ze het al gauw om het weerpraatje op te spicen, maar heel uitzonderlijk is een graadje vorst nou ook weer niet. Vorig jaar was mijn tuin een ravage na twee nachten -5 (celcius).
De kou dringt onder deze omstandigheden ook door tot Cuba en de Bahama's waar de temperaturen draaglijk zijn maar ook niet echt overhouden.
Net terug uit Orlando, en idd ergg koud voor Floridiaanse begrippen!
Ik had natuurlijk geen jas meegenomen, dus die heb ik wel moeten aanschaffen daar!
groet Harold
en arme ik moet op de motor naar het werk brrrrr
Dat is toch voor zo'n stoere Harley rijder geen probleem :lol:
Normaal gesproken zie ik die niet meer als het onder de 15 graden celsius is! :razz:
Een stoere Harley rijder houdt van koud bier, niet van koud weer ;-)
@gerrit: precies, koud biertje altijd goed, rijden onder 0 niet zo goed.
Misschien word het tijd om wat "heated gear" te kopen ;)
Oh, kijk hier eens......=D>\\:D/
http://www.weather.com/outlook/trave...opnav_business