Wij willen vanuit Miami naar Key West rijden. Misschien dat we toch een hotel boeken voor 1 nacht of niet. Het zal aan de drukte liggen op de weg tot hoever we rijden en of we 1 nacht daar blijven.
Afdrukvoorbeeld
Wij willen vanuit Miami naar Key West rijden. Misschien dat we toch een hotel boeken voor 1 nacht of niet. Het zal aan de drukte liggen op de weg tot hoever we rijden en of we 1 nacht daar blijven.
Bedoel je dat je eigenlijk Miami - Key West - Miami op een dag wil doen? Zonder overnachting is dat zonde van je tijd. Het leukste in Ke West is juist de zonsondergang op Mallory Square en Duval street in de avond. Hiervoor heb je dus wel een overnachting nodig. Wij zijn zelf 2 nachten gebleven op Key West en hadden voldoende tijd om alles rustig te doen.
Grz
Ton
hi
Zo hebben wij t in 2002 ook gedaan: vroeg weg uit Miami, rustig aan richting Key West met wat korte stops op de eilanden onderweg. Eind van de middag in Key West en hotel gezocht voor 2 nachten.
Volgende dag zijn we gaan snorkelen, was echt heel erg mooi alleen jammer dat ik ziek werd. De rest van de dag en avond in Key West rond gekeken, ik was o'tussen weer beter.
Na de 2e nacht hebben we the Keys verlaten, richting de Everglades.
Ik heb ook 2 nachten Key West dus gedaan, maar ik vond het eigenlijk nog te weinig tijd. Ik wil er nog wel een keertje een nacht of 5 doorbrengen ergens in de toekomst. De volgende keer even geen zin om er heen te rijden als ik weer in Florida ben, dus dat is weer een plannetje voor de toekomst. :)
Ow, daar was ik vorige week nog :-\". Kan je in een dag doen maar ik zou ingeval 1 dag daar blijven.
Ik ben eergister terug gekomen uit Florida.
Wij zijn van Miami ook voor 1 nacht naar Key West gereden.
Was zeker de moeite waard, leuk vissersdorpje.
De weg was bij ons enorm rustig, maar je mag maar een bepaalde snelheid.
De omgeving erheen is ook erg mooi en leuk, ik zou het doen!
Ik heb jullie raad toch opgevolgd en iets gezocht om 1 nacht te blijven. Heb zojuist al gebeld en een reservering gemaakt. Die B&B zien er zo leuk uit met die veranda's en iemand van het forum was er ook al geweest en die vond het ook erg leuk.
Southernmost point guesthouse is het geworden, want die accepteren ook kinderen en hebben 2 full double beds op een kamer.
Is het raadzaam om te reserveren voor een jetski (geen tour) of gewoon ter plaatse doen?
Groetjes
goed van je..
op dit moment zijn er heel veel weg werkzaamheden die ervoor zorgen dat de rit toch een dikke 4uur betreft vanaf SoBe.
dan is t wel relax om ergens te slapen....
have fun!
Tip: boek de citytour in combinatie met een boottour (langs de huizen van P. Diddy enzenz, en een pracht uitzicht op de 'skyline') in Bayside