Nee, is online. Na de online check in, maar ik kan nu de link niet zo snel vinden. Wanneer je inlogt op alamo.com vind je de link volgens mij.
Afdrukvoorbeeld
Nee, is online. Na de online check in, maar ik kan nu de link niet zo snel vinden. Wanneer je inlogt op alamo.com vind je de link volgens mij.
Ik denk dat ik die link niet kan vinden, omdat ik niet rechtstreeks bij Alamo heb geboekt?
Nee, ook wij hebben via uscarhire.com geboekt en skip the counter gedaan, in deze tread staat Exact beschreven hoe: http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=860575 dit werkt in 100% van de gevallen.
@Mblokland Ik zie dat het in de reacties ergens zou staan maar ik zie ook dat er 64 pagina's met reacties zijn... Heb je toevallig de betreffende reactie? Heb zelf een boeking via uscarhire voor de zomer en dit lijkt mij wel heel relaxt.
FloridaFabian,
Probeer deze link eens? Het is mij net gelukt. https://www.alamo.com/en_US/car-rent...in/bypass.html
Kleine toevoeging:
Eerst online inchecken.....of als je dat al gedaan hebt: nogmaals inloggen (voornaam, achternaam, confirmation number) en vervolgens op de link drukken. Dan opent hij deze op een nieuwe pagina.....paar vinkjes zetten (je geen extra verzekeringen aan laten smeren en algemene voorwaarden accepteren), dan je creditcard gegevens invullen en voila!
Ik heb nog geen gegevens van UScarhire (omdat ik alleen een aanbetaling heb gedaan) kan het dus nog niet testen tot ik dit wel heb gedaan. To be continued!
Heeft iemand enig idee onder welke categorie een normale Ford Mustang valt bij Alamo?
Wij gaan huren bij Alamo Tampa Airport. Vorig jaar hadden we een knalgele mustang cabrio. Wij willen dit jaar geen cabrio. Tenminste....vooralsnog niet....maar dat kan zomaar veranderen haha.
Skip-The-Counter lukt met geen mogelijkheid, als ik op de link klik krijg ik heel kort de goede pagina te zien en vervolgens 'You may not skip reservation steps.'
Ben wel online ingecheckt en vind het ook niet erg om langs de self service kiosk te gaan maar liever ga ik direct naar mijn auto! Iemand tips?
Waar haal je de auto op?
Miami International, staat als het goed is wel bij de deelnemende filialen.
Bij mij is skip the counter bij Miami International wel gelukt. Over 2,5 week haal ik de auto op. Zou dus wel moeten kunnen...
misschien tijdelijke storing?
@FloridaFabian: ik neem aan dat je het geheel volgens de instructies hebt gedaan? Dus eerst nogmaals naar het online incheck scherm. Deze vervolgens open laten staan en dan naar de link die ik heb staan in mijn eerdere post en dan zou het moeten lukken.
Mij lukte het nl. in het begin ook niet. Dat kwam dus schijnbaar omdat ik niet het tabblad van het online inchecken had openstaan? Geen idee overigens wat de reden hiervoor is?
Anders zou het, zoals Digitalman hierboven al aangeeft, een storing kunnen zijn.
Succes!
Eddie, enorm bedankt voor de tip! Het is gelukt nadat ik een tabblad open had met de check-in, in het volgende tabblad de link & inchecken maar. Heerlijk, zo zonder upgrade-gemekker door naar de auto en vakantie vieren.:cool:
Woohooo thanks! Daar zijn we echt blij mee. Meteen een mooi autootje uitzoeken! :)
Graag gedaan Fabian en Roshelle. Ik wens jullie een hele fijne vakantie!
Ik vraag me af of het mogelijk is om met deze optie en upgrade te krijgen. Dit hadden wij vorige keer wel. Ik weet dat je die mazzel niet altijd hebt maar verklein je de kans niet als je niet langs de counter moet?
@rjkd: daar heb je een punt. Lijkt me sterk afhankelijk van de persoonlijke situatie en de auto die je hebt gehuurd. Ik reis met mijn vrouw en dochtertje van 3. We hebben een standard SUV gehuurd. Dus een grotere auto heb ik geen behoefte aan....ik wil na zo'n vermoeiende vlucht zo snel mogelijk mijn auto in en naar onze villa. Mocht een medewerker van Alamo me een grotere auto aanbieden bij het uitzoeken van de auto, dan zeg ik natuurlijk geen nee ;-)
haha nee dat snap ik! Ik ga nog even kijken wat ik ga doen...
Het staat inderdaad je kansen op een upgrade enigszins in de weg, wel lees ik op andere fora dat je soms nog een Alamo medewerker in de garage kunt proberen aan te spreken wanneer het aanbod aan auto´s niet echt bevalt.
Persoonlijk maakt mij een upgrade niet zo heel veel uit, wel een fijne tip! Als we een beetje een fijne auto hebben vind ik het al snel goed (wel waarvoor je betaalt uiteraard). Mocht het tegenvallen loop ik gewoon terug naar de counter, komt vast goed! :)
En dat skip to the counter kan ook als je met autoeurope geboekt hebt?
Het zal wel ergens in de 154 pagina's staan maar kan het zo snel niet vinden.
We zijn al online ingecheckt .
@laanvdj: ik heb zelf geboekt via uscarhire en het is gelukt.
Ik zal je de 154 pagina's besparen, kijk even naar mijn post op pagina 153. Succes.
Dat had ik al geprobeerd maar het enige dat ik krijg is" print check inn ticket". Nergens een knop om door te linken.
Maar je hebt dus de online incheck pagina van Alamo openstaan? Je moet dus pas op de link drukken als die pagina openstaat. Dan opent ie in een 2e tabblad en dan zou je verder moeten kunnen.
Als je inderdaad alleen op de link drukt gebeurt er niks. Heel vreemd? Maar dat is nou eenmaal zo.
Hopelijk gaat het lukken.
Net geprobeerd via de uitleg op deze pagina :
http://www.sylvia-schulze.net/tipps-...-savetime.html
En idd fluitje van een cent, helemaal happy.
Ja Duits is ook een veel makkelijkere taal om iets uit te leggen ;-).
Maar weer een happy Florida-ganger.....en daar draait het uiteindelijk om :-)!
Wij wonen in Limburg en zijn dus "sowieso tweetalig":)
Het is ook een super duidelijke uitleg von unserer Sylvia met de afbeeldingen erbij. Dank je voor de link :up:
Super Toll!
@EddieG: je mag ook een Nederlandse versie aanleveren met plaatjes. Maken we er wel een FAQ oid van :)
Binnenkort halen we een auto op bij Alamo Miami International met skip the counter. Kun je als je daar gebruik van maakt nog wel een Tollpass regelen? Of moet je dan alsnog naar de counter?
Als ik het goed heb werkt Alamo met Toll-By-Plate. Hiervan maak je automatisch gebruik zodra je door het eerste tolpoortje rijdt. Zo heb ik het in ieder geval begrepen.
Helemaal correct! Gaat automatisch. Lekker makkelijk.
Oké, top. Daar hoef je dus verder niks voor te regelen. Thanks!
Heb mijn auto nu via expedia geboekt en omdat ik wat met vrienden hierover aan het praten was nog even naar de kleine lettertjes gekeken:
Er is een eigen risico bij schade of diefstal, maar ik kan nergens vinden hoe hoog dit dan moet zijn en welk risico ik hier loop.
Iemand hier ervaring mee? Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt op gelet.....
Dag allemaal,
Via auteurope hebben we bij Alamo een wagen geboekt voor onze aankomende Florida vakantie. Ik heb al gelezen over 'skip the counter', lijkt ons ideaal na een lange vlucht. Nu zit ik wel nog met volgende vraag; er zijn veel tolwegen, en ik las iets van een Tollpass? Wat is dit juist, want dit heb ik denk ik, niet geboekt.
Bij Alamo zit de tollpass er automatisch bij zodra je door het eerste tol poortje bent gereden. Je hoeft daar dus niet te stoppen maar mag op de linker banen doorrijden.
Wow, net bij Alamo een auto gehuurd (in Phoenix) via Economycarhire.com en ook met die Duitse uitleg de "Skip the counter" geregeld.
Heel hartelijk dank voor de tip!!! :)
als je bij Expedia boekt voor usa zit er geen eigen risico op en zitten alle verzekeringen erbij . je kan daar gewoon boeken zonder risico