Volgens mij schrijf ik al een tijdje dat het verhaal van die ene koffer, niet geldt voor intercontinentale reizigers... maar ja... :roll:
Afdrukvoorbeeld
Volgens mij schrijf ik al een tijdje dat het verhaal van die ene koffer, niet geldt voor intercontinentale reizigers... maar ja... :roll:
corrus op de site van Delta staat het toch behoorlijk duidelijk. Het is alleen van toepassing als het ticket op of ná 23 mei gekocht is en er ná 1 juli 2009 gereisd wordt:
Checked Baggage—International
Currently when traveling to or from cities outside the United States you can check two bags, per passenger at no extra charge. For customers traveling between the U.S. and Europe for tickets purchased on or after May 23, 2009 for travel beginning July 1, 2009 customers in economy class will be charged $50 US (or the local equivalent currency) for the second checked bag. Exceptions to the second checked bag fee include:
You can refer to the chart below for exceptions to the checked baggage policy.
- First and Business Class passengers
- SkyMiles and WorldPerks Elite members (Platinum, Gold, and Silver)
- Active duty military members traveling on orders
- Passengers who purchased tickets prior to May 23, 2009
- Passengers who are confirmed on a Full Y class Economy ticket.
If you have additional bags to check, you may be charged excess baggage
Sonja
...en ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat ze bij Delta de spelregels zouden wijzigen zonder dat Corrus het zou weten.....;-). Daarom zou het aardig zijn als je ons het enige, overtuigende en wettelijke bewijs levert, Corrus.
Desgevraagd kwam het er bij de klantenservice van Delta toch echt schoorvoetend uit toen ik er naar vroeg: 't is wezenlijk waar, 1 gratis koffer geldt voor alle intercontinentale vluchten.......:roll:
Ik heb van mijn reisbureau een tijdje geleden een mailtje gekregen dat de tweede koffer niet meer gratis is.:cry:
Ook op de site van Delta staat volgens mij dat er 50 dollar voor de 2e koffer moet worden betaald.
Hoop echt dat Corrus gelijk heeft.
Ga het eerdaags meemaken want er gaat evengoed een tweede koffer mee terug\\:D/
In elk geval staat op ons e-ticket dat we 2 koffers per persoon mogen meenemen
Zou het kunnen dat je wanneer je met Delta ook daadwerkelijk met een Delta toestel vliegt je die 50 dollar moet betalen en wanneer de vlucht door een ander wordt gevlogen niet?
Bijv wanneer de vlucht is operated by NW of Air France?