Oke thanks!
Afdrukvoorbeeld
Oke thanks!
ik heb mijn tickets donderdagavond gekocht en geprint en vrijdag gebruikt. het kan dus allebei, ze zijn onbeperkt geldig! have fun with it!
Oke bedankt voor jullie antwoord!!=D>
Kan ik gerust de printer aangooien.!!:-\"
De promotie code doet niets als ik deze invoer.............. Klopt de code of moet er soms nog iets bij?
Bij mij deed die het wel. Heb je de code met hoofdletters ingevoerd?
Yep, gewoon cut & paste ;-) Het probleem kan ook bij mijn i-mac liggen :-( Ik zal het morgen eens op een andere pc proberen.
Tot 30 juni 2011 via site KSC 5 dollar pp korting op 'general admission tickets' met couponcode LIFTOFF (met hoofdletters). Pas als je de couponcode in hebt gevoerd verschijnen de prijzen met korting in het lijstje (dus niet de reguliere prijs kiezen, je kunt de couponcode niet achteraf invoeren).
Wij zijn van plan in mei 2011 naar het KSC te gaan. Nu zie ik echter door de bomen het bos niet meer op hun site....
We willen eigenlijk een rondrit, spaceshuttle zien en de Hall of Fame.
Klopt het nu dat ik sowieso een "general admission ticket" nodig heb en vervolgens andere tours kan bijvoegen (zo ja, iemand ervaring met de andere tours en welke wordt geadviseerd met 3 kids van 13/12 en 10?)
Ja je moet idd sowieso een "general admission ticket" kopen, daarbij kun je dan nog kaartjes kopen voor een tour, "NASA up close" heet tie geloof ik, daarbij stop je in de buurt van de launch platform.
Als je eind mei gaat dan heb je kans dat de Shuttle er staan, 28 Juni is er een lancering en ze staan er ongeveer iets langer dan een maand. Als je veel eerder gaat dan ga je geen Shuttle zien, hoe jammer dat ook is.
Edit: "Hall of Fame" is helemaal apart, staat buiten KSC. Volgens mij kun je met je kaartje van KSC korting krijgen bij de Hall of Fame.
Gratis toegang bij de Hall of Fame met een KSC ticket.
Moet zeggen viel mij persoonlijk tegen.
Ik vind de hal met zaken van oudere space vluchten mooier, als je binnenkomt op KSC gelijk helemaal naar links.
Knaapje