Re: Hoe druk is het in .... (periode)?
Hoi Oscar & Olga,
Precies Zoals Remco hierboven al aangeeft een zeer mooie tijd om te gaan.
Weer is goed en de wachtrijen in de parken waren kort er waren zelfs attracties zonder wachtrijen. Toen we nog geen kinderen hadden gingen we altijd in september naar Orlando. Prima keus.
groetjes Marita
Oscar,
Zelf gaan wij juist niet in september omdat onze ervaring is dat dit dan de orkanenmaand is.
Het risico schijnt dan groter te zijn.
Wij hebben hier zelf toen (12 jaar geleden) in orlando behoorlijk last van gehad.
De ene orkaan was nog niet weg of de volgende kwam er al weer aan.
Toen werd ons verteld dat dit normaal is in deze regio rond deze periode.
De afgelopen jaren heb ik dit soms gevolgd en die opmerking werd inderdaad bevestigd, alhoewel ik het dan niet aan den lijve ondervond.
Maar.... dat zijn onze ervaringen.
wij zijn ook al jaren in september geweest. Nooit last van een orkaan gehad, 1 keer een dag regen. Het kan in september wel heet zijn soms.
Qua wachtrijen is het perfect. Bij Busch Gardens en Universal kan je ooit gewoon blijven zitten zo rustig. Hoewel Harry Potter er wel bij is gekomen.
Disney en seaworld zijn altijd druk maar heel goed te doen zonder al te lange wachtrijen. 20 Minuten ofzo.
Hoe druk is het in de halloween week in de parken? Dit jaar valt het op een zondag zal het drukker dan normaal zijn of vieren amerikanen het toch vooral thuis?
Mijn ervaring is het niet drukker dan anders, alleen de special halloween feesten kunnen erg druk zijn (bv Halloween horror night at Universal Studios)
We hebben geboekt voor januari (12-20 in WDW) heb begrepen dat dit een vrij "rustige" periode is. Maar wat kan ik verwachten aan wachttijden? Het is onze eerste keer WDW :)
Eerst even bedankt al allemaal voor jullie reacties op mn eerste post hier...:smile:
Mijn route staat nu in zekere mate vast alleen nu nog kijken waar we hoeveel nachten willen blijven en dan de offertes aanvragen bij de bedrijven die jullie getipt hebben....
Mijn nieuwe vraag; wat kan ik aan drukte verwachten als je half mei naar florida gaat?
Bedankt weer en tot mijn volgende vraag :wink::-\"
groetjes natascha
plannen zijn helaas iets gewijzigd...mei kan niet door gaan :sad: MAAR...we gaan nu als alles goed gaat november 2011! :razz: [-o<
Kan iemand mij zeggen of het dan druk is en wat de prijzen doen? EN is het beste begin of eind november?? Wil eind Jan. boeken als het kan want de route staat al vast voor de eerst geplande mei reis en weet ook al waar we gaan boeken denk ik:razz:
Sorry voor al mijn vraagjes hoor...:oops: