Re: Help!! CC werkt niet...!!!
Ik heb ook een probleem gehad bij een winkel en die deed er een blauw papiertje om haalde hem er zo door en hij ging ................( david copperfield toestanden hahahah)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ieniminie
Alleen... bij het ophalen van de auto bleek onze cc niet te werken....
Thuis doet ie het wel gewoon. Het was te laat om de bank te bellen, en de auto kregen wij niet mee. Vanmorgen de bank gebeld, en er is niets mis met onze cc,
Hoi Ingrid,
Wat een nare situatie, hoe is het afgelopen?
Citaat:
Tinkerbell
Geen nood we hebben er drie.
Als je dan toch drie CC's hebt dan begrijp ik je angst niet helemaal. De kans dat het gelijktijdig misgaat met drie kaarten is m.i. nihil.
Citaat:
Guus
Als je dan toch drie CC's hebt dan begrijp ik je angst niet helemaal. De kans dat het gelijktijdig misgaat met drie kaarten is m.i. nihil.
O maar dan ken je dit eeuwige en altijd beren in het bos ziende schepseltje nog niet. :D
Ik ben een erg strek aanhanger van de wet van Murphy /de wet van bedrog.:-(
Hallo,
Helaas is er nog geen oplossing gekomen. We hebben vandaag de Greyhound bus gepakt van Miami naar Orlando. Budget wilde geen cm toegeven. De manager heeft zelfs met onze bank gesproken, maar nee.
Wat betreft het limiet. Samen hebben we een limiet van 10.000 euro, en we hebben twee kaarten bij. De kaarten zijn van dezelfde bank, en tegelijkertijd ontvangen. In nl uitgeprobeerd door bij de thermen te betalen, en een keer te pinnen, en dat ging prima. Hier lijkt het probleem te zijn dat de kaart niet gelezen wordt.
Weet iemand een autoverhuur maatschappij waar we de borg cash kunnen betalen? We zitten nog tot vrijdag in Orlando, en dan is het de bedoeling dat we verder gaan...
Groetjes, Ingrid
Re: Borg auto cash betalen??
Je kunt toch ook bij Budget met cash betalen??
Dit kotm van hun website af:
Can I pay with cash?
Yes. Your deposit type, amount and method of payment will vary by Budget location.
Het kan natuurlijk zijn dat juist deze loctie geen cash neemt, maar dan ga je toch naar een andere budget locatie
Hier is een link met alle locaties in Orlando
Verder nemen alle grote rentals zoals Alamo/Hertz allemaal wel cash.
En bij wie heb je de auto gehuurd, Misschien kunnen zij je ook nog helpen of heb je dat rechtstreeks met Budget gedaan?
Heb je die kaarten al bij een ATM geprobeerd?