Re: Wat is jouw favoriet hotel in Florida?
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Florida, wel vaker in de USA geweest.
Belangrijk voor ons is dat het hotel schoon is, wij gaan niet naar de USA om de hele dag in een hotel te blijven. Ook een zwembad hebben wij normaal weinig tijd voor, te druk met de buurt verkennen.
Daarbij komt nog dat wij over het algemeen niet langer als 2 dagen in hetzelfde hotel zitten.
Wij hebben regelmatig langs de Route 66 geslapen in vreemde hotels en hebben daar van alles meegemaakt...
Wat wij absoluut niet zoeken is een hotel waar je vermaakt wordt bij het zwembad, dan waren wij wel naar bijv. Turkije gegaan.
Dus wat is ons favoriete hotel???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
MoWi
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Florida, wel vaker in de USA geweest.
Belangrijk voor ons is dat het hotel schoon is, wij gaan niet naar de USA om de hele dag in een hotel te blijven. Ook een zwembad hebben wij normaal weinig tijd voor, te druk met de buurt verkennen.
Daarbij komt nog dat wij over het algemeen niet langer als 2 dagen in hetzelfde hotel zitten.
Wij hebben regelmatig langs de Route 66 geslapen in vreemde hotels en hebben daar van alles meegemaakt...
Wat wij absoluut niet zoeken is een hotel waar je vermaakt wordt bij het zwembad, dan waren wij wel naar bijv. Turkije gegaan.
Dus wat is ons favoriete hotel???
Howdy,
Wat is jullie plan in Florida? Wat willen jullie bezoeken dat is wel zo belangrijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
MoWi
Ook een zwembad hebben wij normaal weinig tijd voor, te druk met de buurt verkennen.
Voor mij is tot nu toe het leukste hotel :Radisson Hotel Oceanfront in Melbourne. En zeker moet er voor mij een zwembad bij. Ik ga vaak smorgens om een uur of 7 (als mijn man nog ligt te knorren) lekker naar het zwembad. Het is dan nog heerlijk koel en geen mens te zien, dat is voor mij het echte vakantie gevoel, daarna natuurlijk ontbijten met : eggs, breakfastpotatoes, bacon and pancakes. (ja, van zwemmen krijg je honger :) )
groetjes Sylvia
Re: De eerste keer Florida
Weet je al wat je als uitvalsbasis wilt gebruiken? Je schrijft dat je van winkelen (Orlando outlets), natuur (is er wel in Florida maar wel iets minder dan in bijvoorbeeld het zuidwesten van de USA), sport (wat voor een sporten?), dieren (Seaworld, Animal Kingdom?). Als je naar Key West wilt dan is dat iets waar je toch wel wat langer voor moet uittrekken.
Als je niet echt van pretparken houd dan is Orlando een wat minder logische keuze (hoewel het aanbod aan villa's daar wel veel groter is). Miami zou dan misschien beter zijn (maar qua overnachting wel weer veel duurder).
Je ziet - heel veel keuzes. Aan jou om de juiste te maken :)
2e keer naar Florida saai?
hoihoi,
we zijn aan het bekijken waar we volgend jaar naar toe op reis zouden kunnen gaan.
Vorig jaar gingen we naar Florida en ik zou dit jaar weer willen gaan.
Mijn man denkt dat het saai gaat zijn twee keer hetzelfde.
Ons dochtertje zou volgend jaar meegaan. Zij is dan 1,5 ongeveer.
Ik denk dat Florida een veel relaxtere vakantie zal zijn dan west Canada of het oosten van de usa (new york - washington - ...)
Wat denken jullie.
Ik zou er ook graag een cruise aan plakken (disney of royal Carribean?).
Is dit haalbaar? Welke maatschappij is leuker?
Hou rekening met ons kindje van 1,5!!!!
Graag jullie bevindingen!!!!
Bedankt!
Re: 2e keer naar Florida saai???
Oost USA ben je veel meer aan het rijden. Ook erg leuk en veel moois te zien maar niet om te gaan doen met een kindje van 1.5 jaar oud.
Florida bied naast de pretparken nog zat afwisseling. Ik weet niet precies wat jullie vorig jaar allemaal gedaan hebben?