Vanaf Amsterdam naar Orlando, met heel weinig ruimte om te wijzigen in datum.. Moeilijk, moeilijk moelijk.. Troost is dat ik goedkoper uit ben dan op Expedia...
Afdrukvoorbeeld
Vanaf Amsterdam naar Orlando, met heel weinig ruimte om te wijzigen in datum.. Moeilijk, moeilijk moelijk.. Troost is dat ik goedkoper uit ben dan op Expedia...
Ik wacht nog gewoon even af, ga echt geen 5500-6000 alleen voor de tickets (6x) betalen, veel duurder zullen ze toch niet meer worden...
Er komt altijd wel iets voorbij vanaf AMS en ik ben vrij flex met boeken ergens tussen 19-7 en 1 sept. Komt helemaal goed let maar op...:cool:
Er komt beweging in de ticketprijzen:
9/7 BRU - Phoenix
6/8 Phoenix - BRU
€646 rechtstreeks geboekt bij United (gevonden via Skyscanner).
Er is dus nog hoop!!
MVG
A3
Ik ben hier redelijk nieuw op het forum en heb eerlijk gezegd dit onderwerp nog niet per bericht gekeken (40 pagina's). Maar mocht niemand nog deze tip gegeven hebben: surf zonder cookies, als het even kan in een 'Inprivate' of 'Incognito' browser, vanaf een PC naar je ticket-provider. Eenvoudige verklaring: naar mate je vaker komt kijken naar dezelfde tickets, des te meer je er uiteindelijk voor betaald. Mac-gebruikers betalen gemiddeld al 15% meer, omdat ze Apple-producten kunnen veroorloven. Dus een gratis en vrijblijvende tip bij deze. Mocht ik iets vertellen wat eenieder van jullie (ervaren vliegers) al weten: mijn excuses!
Klopt! Ik kijk wel eens via mijn werk pc, een ip adres in Tsjechië, levert vaak andere prijzen!
Mijn vriend denkt altijd dat dat met cookies onzin is maar nee dus. Bedankt voor de bevestiging, goed om te weten. Dat apple gebruikers meer betalen heb ik nog nooit gehoord maar wat een boefjes zeg :eek:
Er zijn nog best redelijke prijzen voor vluchten met vertrek in de tweede helft van juli:
Van Dusseldorf naar Miami vooral, met/via American Airlines.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/12/2az6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/89/kih9.jpg
Ik zit zelf al een tijdje te kijken naar de prijzen in September (buiten het hoog seizoen) en weet ondertussen al ongeveer wat de prijzen zijn. Gisteren voor het eerst op mijn werk (geheel ander gebied van nederland in dit geval( naar de prijzen wezen kijken en dat was precies hetzelfde. Totaal geen verschil, hoe vaak mensen ook zeggen. Het is en blijft een fabel dat cookies er invloed op hebben.
Absoluut niet Raoul, cookies kunnen wel degelijk invloed hebben. Als jij meerdere malen op een bepaalde ddt naar een ticket zoekt betekent het dat jij heel graag deze reis wilt. Dat weten reismaatschappijen en die gaan er vanuit dat je er gerust 20 tot 50 euro meer voor betaalt. Vorig jaar was een ticket 555 op de pc bij mn ouders, terwijl diezelfde ticket bij mij thuis 595 was. Toen ik via inprivate ben gaan navigeren kwam ik ook ineens op 555 uit! Direct geboekt. Dit wil niet zeggen dat het ALTIJD wordt gedaan, je kan best hebben dat prijzen gelijk blijven.
Overigens gebruiken veel meer bedrijven deze tactiek (en ik kan t weten).
Volgens mij zijn de prijzen via bijvoorbeeld momondo.nl en skyscanner.nl vrij stabiel, in ieder geval niet 20-50 euro verschil.
Het viel me wel op dat de prijzen van BA per dag(deel) verschillen, maar ik had niet het idee dat deze door cookies komen (en kan in een handomdraai mijn verbinding omzetten naar US/India/Australie en private browsing gebruiken).
Ik heb wel degelijk verschillen gezien als ik direct bij maatschappijen kijk, of expedia.nl. KLM doet volgens mij niet aan deze praktijken voor zover ik kan zien.