We hebben gekozen voor de 7-seats minivan ipv de midsize suv (we zijn met 2 volw en 3 kids) en betalen nu 950 euro ipv 1300 bij usareisen voor 28 dagen.
Afdrukvoorbeeld
We hebben gekozen voor de 7-seats minivan ipv de midsize suv (we zijn met 2 volw en 3 kids) en betalen nu 950 euro ipv 1300 bij usareisen voor 28 dagen.
En dat door enkel een ander linkje aan te klikken :cool: Kun je lekker van shoppen én lekker ruim zitten..
Je dient hier nog wel een tank benzine bij te tellen maar dat is zeker geen 350 euro..
Wij willen in Fort Lauderdale graag een Chrysler PT Cruiser of Chevrolet HHR huren bij Alamo. Weet iemand welke categorie deze auto's zijn want op de website van Alamo staan ze niet vermeld. We zouden de auto 4 weken willen huren, voor een rondreis door Florida. Heeft iemand ervaring met deze wagens ? Alvast bedankt !
Ik heb ooit een PT Cruiser gekregen in de Intermediate / Midsize klasse.
Maar volgens mij verhuren ze dit type auto niet meer, het is een model van enkele jaren geleden.
Heb vaker een HHR gehuurd... Overigens niets mis mee...
PT Cruiser... Heb ikzef in Nederland gehad... (Ik vind 't een kreng van een auto, heb 'm na een half jaar verkocht).
Na lange ritten krijg je slapende benen (stoelen zijn te kort)
Maar even terugkomend op je vraag: De HHR en een PT Cruiser zetten ze vaak bij de Intermediates neer hetgeen eigenlijk onterecht is. (zijn kleiner dan de gemiddelde echte intermediate)
Echter... ook bij Alamo huur je een categorie en nooit een merk of type, hetgeen betekent dat je het zal moeten doen met de auto's die in de desbetreffende rijen staan.
@Michael66 & corrus : bedankt voor jullie reactie en nuttige tips. Blijkbaar zullen we dan toch beter uitkijken naar een andere auto. We denken dan maar een SUV te huren, mogelijk is daar wel wat keus in.
Kwam net op ander forum een topic tegen wat over national autohuur gaat ( ook expedia ) waar momenteel heel lage prijzen te zien zijn voor autohuur. Verschillende hebben het geboekt. Had zelf ook gekeken en er kwam een wel heel lage prijs naar voren (322 euro terwijl mijn reservering bij usareisen 960 euro is).....ben benieuwd of iemand dit al opgevallen was en of iemand dit geboekt heeft.
ik heb bij usareisen geboekt, omdat ik weet dat alles dan goed zit met verzekeringen. Maar het verschil is wel heel erg groot........
De prijzen bij National via expedia zullen toch wel een foutje zijn. Een Minivan voor 2 weken voor € 112,- Te mooi om waar te zijn.
Ik heb het geboekt.......velen ook al van andere forum. Bevestiging van national binnen, als ik niets meer hoor tot we aan balie staan Mag ik er toch wel vanuit gaan dat het goed is? of kunnen ze dan alsnog moeilijk doen? Mijn andere reservering heb ik nog staan bij Usareisen maar die moet je toch annuleren 72 uur van te voren.
Heb jij ook geboekt Hockey?
ik twijfel om ook te boeken ondanks ik nog geen vliegtickets heb geboekt omdat die nog nie te boeken zijn. maar wel weet op welke dagen ik wil gaan vliegen.wat is wijsheid..