Nope!
Gaan nog steeds op de de "oude" manier...
Ze hebben in het verleden weleens getest door het 5, 4, 3 te doen maar dit was kennelijk geen succes want ze zijn daar niet mee doorgegaan.
Afdrukvoorbeeld
Nope!
Gaan nog steeds op de de "oude" manier...
Ze hebben in het verleden weleens getest door het 5, 4, 3 te doen maar dit was kennelijk geen succes want ze zijn daar niet mee doorgegaan.
Thnks, didn't know that
heeft er iemand onlangs met united gevlogen? Ik vroeg me af hoeveel kilo handbagage je mee mag nemen? Ik kan het nergens vinden op hun site, alleen de afmetingen. En de informatie op vliegschema's is volgens mij niet up to date... Alvast bedankt! Nog een kleine 2 weekjes :-D
Ook wij zijn veelvuldig vaste klant bij United (o.a.) en hebben ook nog nooit de handbagage op de schaal gehad, en er is al wat meegesleept ;)
De meest up to date vliegtijden/schema's en de veranderingen krijgen wij van United zelf, per mail of via de app. Die houden wij aan als zijnde de goede.
In april nog met United gevlogen en de handbagage werd niet gewogen. Ik heb me weer eens verbaasd over hoeveel zooi en grote koffers men mee aan boord neemt. Dat mag dus gewoon.
Dat het bijna nooit gebeurd wil niet zeggen dat het niet kan. Afgelopen vakantie wogen ze wel - overigens wel met KLM vanaf San Francisco..
Gewoon lekker volproppen dus :p;) Thanks!