Volgens mij hebben wij helemaal geen voucher gehad, alleen maar een bevestiging email. En daarin lees ik ook niks over een voucher... Moet je deze echt hebben of hebben sommige mensen deze ook niet gehad?
Afdrukvoorbeeld
Volgens mij hebben wij helemaal geen voucher gehad, alleen maar een bevestiging email. En daarin lees ik ook niks over een voucher... Moet je deze echt hebben of hebben sommige mensen deze ook niet gehad?
Als je hem niet hebt gekregen dan even een mail sturen naar USAreisen.de dan komt het allemaal wel goed. De Voucher krijg je pas na afschrijving van het bedrag. Je kan even controleren of je al betaald hebt of niet.
Ja we hebben al lang betaald, even mailen maar dan.. dank u
Ik heb het verzoek gedaan pas 4 weken van te voren te betalen, ik denk niet dat dit standaard is. Na afschrijving van de cc had ik de voucher een paar dagen later binnen, dus niet pas 10 dagen van te voren.
wij hebben wel onmiddelijk het voucher gehad, maar hebben dan ook gewoon meteen de betaling gedaan
Of je de voucher wel of niet meten krijgt hangt inderdaad af van het feit of je meteen of uitgesteld betaald.
Al met al ben ik erg tevreden over USAreisen.
We hebben de voucher ook gehad, dus is helemaal goed gekomen :)
We hebben onlangs een auto gehuurd via USA Reisen.de en we kregen afgelopen week het overzicht van de creditcard. Daarop zag ik dat het bedrag dat was afgeboekt voor de auto minder was dan de factuur die ze gestuurd hadden. Ik heb een e-mail gestuurd naar usareisen.de met daarin de vraag of dit wel klopte (je weet maar nooit of er anders nog wat fout gaat straks bij de balie van Alamo). Ik kreeg de volgende dag netjes een mailtje terug met het antwoord dat de prijzen waren aangepast en we minder hoefden te betalen. Het scheelde bij elkaar maar 10 Euro maar toch......dat is nou eens service !!
Da's zeker netjes. Daar kunnen sommige bedrijven nog wat van leren :)