Het belangrijkste is dat je nu in ieder geval in Florida bent! Lekker genieten, en je bij thuiskomst pas druk maken om geld terug, en al dat soort zaken.
Afdrukvoorbeeld
Het belangrijkste is dat je nu in ieder geval in Florida bent! Lekker genieten, en je bij thuiskomst pas druk maken om geld terug, en al dat soort zaken.
Fijn dat je er eindelijk bent! Idd, pas druk om maken als je weer terug bent. Dan is er tijd zat om dat te regelen.
Nu genieten!
Vind ik ook, je hebt in ieder geval heerlijk weer, toch....?8-)
Heerlijk weer is het zeker, net gedeeltes gelopen richting walmart. Klein stuk met taxi en terug eerst gelopen en toen itroley. Heerlijk, en een lief eekhoorntje gehad.
Ik wil even terug komen op een eerdere post van mij die ik even moet rectificeren.
Vanaf het zomerseizoen vliegt ArkeFly alleen nog maar met de "oude" 767 naar Miami en Orlando Sanford. Dit in tegenstelling tot mijn eerdere bericht waarbij ik vermeldde dat er op de maandagen met ene oude en op de vrijdagen met een nieuwe wordt gevlogen.
Op een oude 767 zijn maar 12 premium plaatsen op beschikbaar. Er staan er per boekingsdatum 10 open.
Groeten Niels
www.vliegschemas.nl
Dat wordt dan nog hoopvol afwachten diegene die dit al geboekt hebben :mrgreen:
Krijg ik hem wel, of krijg ik hem niet..........
Krijg je bij je boeking een muntje ...
http://www.agilityfm.co.uk/coinflip2.gif
Ik ben bang dat je je eigen muntje mee moet nemen bij Arkefly Michael. :lol: :-\"
Zomerseizoen loopt van eind juni tot eind augustus :D