-
Re: Discovery Cove
We zitten erg te twijfelen wat we gaan doen het is echt een wens van mijn dochter is om te zwemmen met dolfijnen. Ikzelf heb het op Curacao gedaan maar toen was zij nog te klein en mocht ze alleen aaien. Was toen echt een geweldige ervaring je was toen echt aan het zwemmen met ze en deden kunstjes in diep water dus dat wil nu ook graag mij dochter doen. We zitten erg te twijfelen aan DC of dat we het ergens op de Keys gaan doen volgens mij is het daar wel uitgebreider qua zwemmen met dolfijnen, ze springen over je heen, hoepel, knuffel, kusje en ook aan de vinnen vast houden. Het is natuurlijk erg leuk dat je de hele dag op het park kan blijven en alles kan meemaken maar als het puur om het dofijnen zwemmen gaat wat zouden jullie dan adviseren?
-
volgens mij betaal je op de keys al gauw $175 om een half uurtje te zwemmen plus de entree van het park (in het geval van theater of the sea)
bij discoverycove in het laagseizoen 229$ en ik dacht 259$ in het hoog daar heb je een geheel verzorgde dag voor met ontbijt en lunch,gehele dag onbeperkt limonade/bier/koffie/thee/chips/ijs en ga zomaar door tot op de badhanddoeken en gratis entree voor seaworld of buschgarden
wij kiezen elke keer weer voor discovery cove, we zijn dan een gehele dag onder de pannen, een heerlijk dagje rust
en ik denk in verhouding gezien goedkoop..
-
Ik heb in DC 2 keer met de dolfijn gezwommen en 1 keer bij Theater of the Sea. Als het puur gaat om het zwemmen dan zou ik kiezen voor Theater of the Sea want dat was qua zwemmen toch wel iets uitgebreider en je kreeg wat tijd om zelf nog met de dolfijn rond te zwemmen (dat was niet in DC).
-
Hoi,
Dit lijkt een perfecte aanbieding voor als je naar DC wilt met meer personen.
http://www.disboards.com/showthread....2875061&page=2
Als ik het goed begrijp kun je na het kopen van 1 annual pass met 6 personen voor 69$ p.p. naar DC.
-
je betaald dan voor een dag zonder zwemmen met dolfijnen 69 dollar en met dolfijnen 169 dollar mits 1 persoon de annualpas in zijn bezit heeft
-
wij willen in juli graag met onze kids (13 en 8 jaar) naar DC om met dolfijnen te zwemmen. Op de site van DC staat dat je voor 50 dollar meer 14 dagen onbeperkt entree hebt tot Seaworld, Aquatica en Bush Gardens. Nou hebben wij Bush Gardens niet in onze planning staan, maar we willen wel naar Seaworld (2 dagen) en Aquatica (1 dag). Is het voordelig om deze entreetickets tegelijkertijd met de tickets van DC te kopen:?:
-
wij hebben voor komende vakantie ook de toegang voor de 3 parken erbij genomen, ook wij gaan niet naar bush gardens dit jaar
volgens mij is het de goedkoopste manier
voor andere combie tickets seaworld/aquatica ben je duurder dan 50$
en losse tickets al helemaal
-
hallo,
Wij gaan met z,n zessen in september as naar Discovery-Cove.
Nu lees ik dat het park geopend is vanaf 0900 uur en je kan inchecken vanaf 0800 uur.
Nu zijn wij al van plan om vroeg te komen en in te checken om evt onweer voor te zijn waardoor evt het zwemmen met dolfijnen ed. gecanceld kan worden ( weg centen ! ).
Maar vanaf hoe laat kan je daar dan ontbijten na 8 uur of moet je wachten tot 9 uur ?
iemand ervaring daarmee ?
mvg. Gerard.
-
Wij hebben het zwemmen met de dolfijnen 2 keer gedaan. Beide keren waren we rond 8 uur daar om in te checken.
De eerste keer gingen we gelijk om 9 uur zwemmen met de dolfijnen. Dat betekent dat je wel eerst een kwartier van tevoren een uitleg krijgt. Daardoor konden we pas gaan ontbijten na het zwemmen met de dolfijnen.
De 2e keer hadden we gekozen voor het zwemmen om 10 uur en konden nog op ons gemak ontbijten voor we de uitleg kregen.
Ik zou een volgende keer weer voor deze optie kiezen. Eerst ontbijten, dan zwemmen om 10 uur en dan heb je de rest van de dag om zelf in te vullen en te genieten van alles wat DC te bieden heeft, zonder dat je op de tijd moet letten.
Ik dacht dat je vanaf half 9 het park zelf in kon. Wel onder begeleiding omdat van alles wordt uitgelegd en omdat ze je daarna naar je cabana brengen.
Wij vonden beide keren zéér de moeite waard!!!
Een en ander is na te lezen op www.schoutenjanssen.nl
Bij Florida 2008 op 19 februari en bij Florida 2010 op 8 februari.
-
Zodra je naar binnen mag, ik dacht rond half 9 mag je ontbijten. Beide keren dat wij er waren konden we gelijk aanschuiven bij het ontbijt. Ergens tussen 10 en 11 mochten we met de dolfijnen zwemmen en daarna hadden we dan ook de hele dag om in het park te genieten. Echt een heerlijke dag. Gelukkig hebben we geen last van onweer gehad, aan het eind van de dag ging het wel regenen maar dat was toen we toch al van plan waren naar huis te gaan.
De link naar ons verslag van 2010:
http://www.usinorlando2010.blogspot....y-cove_07.html