Volgens mij kun je bij haar een gids of boek kopen met tips en dat is dus iets heel anders dan dat zij voor je boekt.
Afdrukvoorbeeld
heb de donatie gedaan; 2 tickets voor disney gaan onderweg!
Dus de goedkopere/donatie tickets zijn er nog dan, dat is boffen:p.
Veel plezier bij Disney.
Wie zou mij kunnen helpen?
Ik en mijn man willen eind deze maand 2 weken naar Orlando toe, heb al een paar daagjes resource gedaan op internet over de Disney tickets.
Maar bij de meeste websites kan je de tickets bestellen en dan krijg je ze opgestuurd.
Ben zelf woonachtig in Curaçao, en hier is de post niet zo snel als in Nederland.
Dus ik ben bang als ik tickets via internet bestel dat ik ze dan veel te laat binnen krijgt, en dat vind ik een te groot risico.
Ik weet dat ik bij mijn hotel ook Disney tickets kan kopen, maar deze zijn een heel stuk duurder! wie weet er een locatie waar ik voor een redelijke prijs mijn Disney tickets kan kopen?.
Alvast dank je wel,
Angelique van de Ven
Ik zou op de disney site de e-tickets bestellen, krijg je gelijk met de mail je tickets!
@fransje ; vandaag is de postbode langs geweest met een aangetekende brief uit florida maar ik was nie thuis dus ga morgen vroeg naar het postkantoor ophalen! Jeej mn tickets! Nu alleen nog mn miami bustour reserveren en daarna 3 maanden naar de kalender kijken :-)
@Natascha666, Dank je wel voor je snelle reactie, alleen is deze prijs op de website net zo duur als de prijs van het hotel, en iets goedkoper zou niet verkeerd zijn.
(Ik had het topic "prijsvergelijking" wel gelezen)
Maar toch had ik ook eventjes een vraagje over de ticket:Base-ticket met Waterpark Fun & More optie en Hopper-optie:
dat is me toch niet helemaal duidelijk, dus eventjes na vragen kan geen kwaad?
Als ik bv. een 5-daagse Base-ticket met Waterpark Fun & More optie en Hopper-optie:koop.
Mag ik dan 5-dagen gebruik maken van de 4Parken..
En dan nog eens 5-dagen gebruik maken van de 2 waterparken/laserquest etc?
Dus in totaal 10dagen? en dat hopper is me wel duidelijk
Ik heb nog even een vraag over die tickets die je via het Hospitaal kunt krijgen mijn interesse gaat uit naar 4 losse dagen 330 Dollar.
vraag is zijn dit hopper kaarten zodat ik op 1 dag 2 parken kan bezoeken.
Gr. Dennis
Bedankt voor de info!!!
Dan ga ik toch op zoek naar een 2 daagse hopper pas.
Gr. Dennis