Vind je het gék... Iedereen wil nu ineens op het laatste nippertje nog even ESTA invullen... Terwijl de datum toch al weken bekend was... beetje dom hé??
Afdrukvoorbeeld
Ach, uiteindelijk is het voor ons alle drie toch gelukt!
De aanhouder wint.
hopelijk niet lang meer dan..
dit was een reactie op dat de site overbelast was..
ik kon hem niet eerder aanvragen maar ik blijf vandaag inderdaad nog proberen
het is me al gelukt, nu mijn partner nog
ik heb er vandaag ook al uren op gezeten
Volhouden Cindy... Volhouden :lol:
( Will she make it in time??? )
Vorig jaar heb ik voor ons gezin Esta aangevraagd aangezien onze paspoorten nov 2011 verlopen heeft opnieuw aanvragen dus geen zin.
Nu vraag ik me wel af.. kan ik de info van dit jaar kosteloos wijzigen wanneer we ergens 2011 weer richting florida gaan.De vluchtdatum adres ed zullen dan natuurlijk niet meer klopen.Weet iemand dit,.....
Cindy volgens mij is de site NU bereikbaar...
Het enige wat je moet invullen zijn uitsluitend de verplichte velden (die met een sterretje)
Vluchtnummers en verblijfsadressen zijn géén verplichte velden.
Indien je dit aanhoudt is het niet nodig om dingen te wijzigen...
En ja hoor ik heb het gehaald man man wat een gedoe
Wel verdraaid,, wij waren dus niet op de hoogte, gisteren nog van alles geprobeerd maar helaas, site overbelast. Reisburo heeft ons trouwens de datum 14-09 doorgegeven als uiterste datum. Ook zij hebben ons niet eerder ingelicht, beetje jammer! Dat gaan ze dan ook zeker nog van ons horen. Nu is het zo dat mijn partner en ik het visa nog hebben van vorig jaar. Het reis schema is nu echter iets aangepast, wij gaan nu eerst een week naar NY en vliegen dan door naar Florida ( voorheen alleen Orlando Florida) , iemand enig ide of wij dan ons visum moeten aanpassen? En kost deze aanpassing ons dan ook ?