Dan moet Delta wel met erg gunstige ticketprijzen blijven komen.
Op de heenweg lukt één checked bag nog wel, maar de terugweg...........:-)
Afdrukvoorbeeld
Dan moet Delta wel met erg gunstige ticketprijzen blijven komen.
Op de heenweg lukt één checked bag nog wel, maar de terugweg...........:-)
Dit is het gevolg van de overname door Delta van North West Airlines, die hadden deze regel al in hun policies staan en Delta heeft dit nu rechtgezet zodat beiden maatschapijen dezelfde richtlijnen hebben.
PS misschien kan een moderator dit topic samenvoegen met het al bestaande topic hierover!
http://www.floridaforum.nl/showthrea...t=delta+bagage
Volgens mij is bij NWA de 2e koffer nog steeds gratis. Maar ik ben wel benieuwd hoe lang nog. Het probleem zit in de samenwerking met KLM en Air France. Alle 4 de maatschappijen moeten dezelfde voorwaarde hebben omdat ze transatlantisch nauw samenwerken. Air France met Delta en de KLM met NWA. Delta en NWA zijn gefuseerd maar de integratie op verschillende vlakken loopt nog niet soepel.
Ben ik blij dat ik de komende twee trips beide met United vlieg
Dus als ik bij KLM boek, vlieg je vaak met NW, en mag dan ook maar 1 koffer (gratis) mee?
Oef. Wij hebben onze tickets op 21 mei gekocht. Nét voor de deadline.
Het is inderdaad vreemd dat je bij Delta nog maar 1 koffer "gratis" mee mag nemen en bij de partners niet. Wij hebben 2 weken geleden tickets geboekt (naar New York) en keken in 1e instantie bij Delta (aangezien we daar de laatste keren steeds mee vlogen en zo mijlen sparen) en toen we een leuke ticketprijs zagen kwamen we erachter dat de vlucht werd uitgevoerd door de KLM. Bij de KLM waren de prijzen hetzelfde en daarom hebben uiteindelijk bij de KLM geboekt want daar mag je dus nog 2 gratis koffers meenemen.
Sonja
Wij hebben tickets van Delta (operated by Air France). Er staat dat we twee koffers mogen meenemen. Er wordt niks van 50$ of wat dan ook vermeld!