Het gaat hier vooral om dat er betaald wordt voor de toll. De rest controleren ze minder of niet.
Zelf heb ik bij adres het adres van de laatste villa ingevuld. Dit staat er nu nog.
Bij telefoonnummer gewoon 12345....
Mijn rijbewijs heb ik wel ingevuld met het echte nummer.
Daarna had ik mijn pass sticker geactiveerd. Dit alles in Nederland een paar dagen voor vertrek zodat je ook de $ 4,99 van de sticker op je account krijgt geboekt. Nu is de sticker al actief (een paar uur nadat je alles hebt ingegeven).
Plak hem achter het raam van je huurauto zoals aangegeven in de handleiding en rijd naar je hotel / villa maar ga zeker door de toll met een van de 3 stickers zoals in de handleiding van Teleton.
Kom je in je hotel of villa schrijf dan even het kenteken op en zet je auto erin.
Soms kan je nu al zien dat er wat afgeschreven is als je door je toll bent gereden.
Zorg voor voldoende saldo op je rekening, deze gaat nooit verloren. Ik heb nu ook nog $ 4,35 staan van vorig jaar. Je kunt regelmatig inloggen en zien hoeveel toll al afgeschreven is. Kom je onder de $10 dan krijg je email voor het aan te vullen. Zoals je ziet heb ik dit nog niet gedaan sinds vorig jaar. Maar zoals gezegd als je gaat rijden zorg dan voor voldoende saldo, altijd meer dan $ 10,-.
En rijden maar................ \\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/