Re: USA Vacation Villa's (OAD Reizen)
Onze dochter was echter ook 2.5 toen we voor het eerst gingen (2006) Wij waren ook voor de vluchten toen goedkoper uit. En voor verrassingen zijn we niet komen te staan. Wij vergelijken altijd met de offertes die we opvragen en de gidsen die we hebben en voor ons scheelt het aanzienlijk.
Ieder zijn eigen keus natuurlijk. Je kan al je wensen bij de reisorganisatoren die hier bekend staan zoals AV (www.americanvac.nl) , AE ( www.americanestates.nl ) en www.usafunvacations.nl Zij maken voor jouw een offerte naar wens en zijn zich er echt van bewust dat je zo goedkoop mogellijk wil. Mijn favo is tot nu toe AV (american vacations).
Ik bedoel het is het proberen waard toch?
Op onze log kun je de verslagen eventueel lezen.
Voor 2009 hebben we iets meer zelf stoute schoenen aangedaan en zelf via internet een townhouse geboekt.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
En vergeet voor de kleine geen eigen paspoort.
Succes met boeken.
Re: Villa-ervaring gevraagd: Villa American Estates luxury versus superior
Wij hadden (feb 2008) een superior 5 slaapkamervilla via AE. We lagen in Tuscan Ridge, prima community.
Helaas was nergens aan te merken dat het een superior villa was. Gewone tv's (en echt niet in elke kamer zoals je vaak ziet), geen internet, gewone dvd speler, geen muziekinstallatie, helemaal niks extra's (geen gamesroom of zo). De keukeninventaris was zo ontzettend karig dat we voor ons zevenen niet konden koken zonder nieuwe ketels/pannen te moeten kopen. We hebben zelfs een paar opdienschalen gekocht. Als reden werd door AE gezegd dat vakantiegangers in Florida toch altijd gaan uit eten en niet zelf koken. Vond ik enigszins onzin want één van de redenen om in een villa te gaan zitten is de mogelijkheid hebben om zelf te kunnen koken.
Voor ons was het in elk geval een ervaring waardoor we zeggen: nooit meer via een organisatie. We hebben nu via een particulier gehuurd, betalen in Britse ponden en aangezien die lekker laag staat hebben we een koopje. Volgens de website biedt deze in elk geval al meer dan de "superior" via AE.
Re: Villa-ervaring gevraagd: Villa American Estates luxury versus superior
Een google search naar "hotelbeds usa homes welcome center superior" levert het volgende op:
SUPERIOR DISNEY AREA HOMES (Other room type than std, dlx, ste, ... etc.) Newer homes in superior communities cater to those who appreciate a higher caliber of accommodation. Modern and spacious floor plans, attention to decor, upgraded furnishings and applances add extra comfort for a home away from home. Enhancements vary from each home and may feature an additional living area or extra dining room, extra televisions, a VCR or stereo CD player. Set in attractive landscaped sub-divisions, amenities that neighborhoods may offer include kids play areas, communal swimming pool, golf course, tennis courts, basketball courts or a club house. Homes are minutes from an abundant selection of restaurants and shops and conveniently located from 10 to 20 minutes drive to Disney, Sea World and Universal Theme Parks. 3 bedrooms sleep 8, 4 bedrooms sleep 10 and 5 bedrooms sleep 12.
Op zich lijkt het er op dat het wel ongeveer klopt wat renee vertelt, behalve dan dat het inventaris niet toereikend was. Dat is natuurlijk absurd, je gaat niet elke dag ontbijt, lunch en diner buiten de deur doen. Ik ga over en week en als ik dezelfde ervaring heb, dan ga ik zeker niet zelf spuulen aanschaffen maar meteen terug naar hotelbeds of bel met AE.
/Rien
Vragen over een villa omgeving Miami
Hallo wie kan mij vertellen waar ik het dichtst bij miami een villa kan huren.
In miami zelf zijn de villa,s veel te duur. Misschien weet iemand van jullie
waar ik het beste kan kijken daarvoor.
alvast bedank,
nel
Re: vragen over een villa omgeving miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Nel van Ree
In miami zelf zijn de villa,s veel te duur.
Hi Nel,
kijk eens op http://www.homeaway.nl/miami-beach/s...fa/find.squery, de prijzen van een appartement vallen mij niet tegen. Ik denk dat je voor een betaalbare villa wat meer de kant van Palm Beach, Fort Lauderdale etc. op moet zoeken. Bij de bekende aanbieders zie ik ze niet zo 123, maar je kunt er misschien wel eens naar vragen. Verder even googelen, dan rollen de particuliere aanbiedingen vast zo over het scherm.
Re: Villa gezocht: Orlando e.o.
Ik heb even een vraagje over het betalen van een villa aan particulieren;
Wij hebben een leuke villa op het oog en de (Engelse) eigenaren willen dat wij in Engelse ponden betalen. Volgens mij kun je dit niet via internetbankieren regelen. Wie heeft hier ervaring mee?
Accepteren ze geen Paypal? Dat kun je in allerlei valuta overboeken.
Ja ik had dit jaar twee villa's in Engelse ponden betaald. De 1 met een creditcard en de ander met paypall. Daar moest ik dan wel 4 % bij op tellen. Omdat ze aan paypall 4 % moeten afdragen. Ik had ook een checque kunnen sturen. Is hier heel ouderwets maar daar nog wel gebruikelijk ( Engeland). Bij de bank koop je een cheque en je stuurt hem op. Hun moeten hem dan verzilveren. Die uitleg kreeg ik bij mijn bank. Ik vond dat daar tevele tijd over heen ging en ook die cheque kost geld. De borg kreeg ik met een cheque terug. Die heb ik dus ingediend toen en na een week stond het geld op mijn rekening.
Bedankt voor de reacties!
De eigenaren hebben ons laten weten dat ze het betalen niet via internetbankieren willen doen i.v.m. angst voor fraude/misbruik van bankgegevens. We zullen het nu dan met een cheque (lekker ouderwets) gaan regelen. We moeten alleen nog even precies uitzoeken hoe dat werkt.
Het is uiteindelijk toch nog via de creditcard gelukt en de betaling is nu via het kantoor in Orlando gegaan. Lekker makkelijk vanuit huis, ook weer opgelost! ;)