Even een Update. Hoorde net in de PDA winkel dat de TomTom One V3 in tegenstelling tot de V2 geen SD-slot meer heeft. Hier kun je dus GEEN USA-kaarten in gebruiken.
Mocht je dat wel willen dan zul je een One XL moeten kopen.
Afdrukvoorbeeld
Even een Update. Hoorde net in de PDA winkel dat de TomTom One V3 in tegenstelling tot de V2 geen SD-slot meer heeft. Hier kun je dus GEEN USA-kaarten in gebruiken.
Mocht je dat wel willen dan zul je een One XL moeten kopen.
Sterker nog, de camera functie is gewoon beroerd :D . Maar toch zou ik 'm niet willen missen, mijn Tytn II .
En wat TT betreft, dat zit er gewoon legaal bij hoor als je het koopt, met een kaart naar keuze gratis te downloaden.
Ik zal hier op het forum nooit illegale praktijken aanmoedigen.
Hoi,
Ik ben nieuwsgierig geworden, maar je kunt nog wel via de USB kabel kaarten op de V3 zetten. Dus het is nog altijd mogelijk navigatie voor Florida er op te zetten.
Van de Tom Tom site : " BELANGRIJK: Sommige versies van de Tom Tom ONE - derde editie, hebben beperkt intern geheugen. Voordat u een kaart mocht aanschaffen die te groot is, kunt u eerst controleren hoeveel geheugen er op uw apparaat beschikbaar is door het te verbinden aan Tom" De rest van de tekst was ivm een java applet niet te copy pasten.
Ik vind het wel een enorme achteruitgang, wat kost nou zo'n SD slotje.
Missertje van Tom Tom.
Dat SD slotje is vervangen door een optionele TMC ontvanger ](*,)
Technische gegevens:Geen idee hoeveel ruimte er nog vrij is. Maar ik gok te weinig om er nog een kaart bij te zetten. West-Europa is namelijk ca 1GB.
- Uiterst gevoelige GPS-chipset
- 3,5" TFT LCD-kleurentouchscreen (320 x 240 pixels, 64.000 kleuren)
- Intern geheugen van 1 GB
- RDS-TMC-aansluiting
- Interne lithium-ionbatterij (gebruiksduur 2 uur)
- Afmetingen: 96 mm x 82 mm x 25 mm
- Gewicht: 174 gram
- Bedrijfstemperatuur: -10 °C tot +55 °C
opnieuw tnx voor de info. tzal zo een one xl worden waarschijnlijk...
Ik zou even de tijd nemen om vertrouwd te raken met de navigatie. Stelt niet zo veel voor, maar je kunt er een boel plezier van hebben. Misschien dat een kennis er één heeft ? Dan kun je zo je adres van het hotel invoeren.
Als je het Gold pakket hebt, rest het de Alamoman/vrouw alleen nog maar je een (dure) upgrade aan te smeren, of het beroemde Roadside Assistance Plan à $4,95 per dag.
Is een zgn. ANWB service voor een wiel wisselen, of als je de sleutel kwijt bent, van die dingen. Wij (en velen) nemen dat nooit en weigeren dus beleefd.
blijkbaar gebruiken de meeste mensen op dit forum een tomtom, maar ik heb dus een mio c230
weet er iemand een on-line winkel waar je nog een usa map hiervoor kunt kopen? via de site van mio staat er dat deze (http://www.mio-tech.be/shop/product_...roducts_id=818) niet in stock is (heb ze al een mail gestuurd maar geen reactie)
ook nog ander vraagje
als ik geen miomap usa zou vinden, dan ben ik van plan om in de walmart een tomtom one te kopen (http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=7767501) maar:
weet er iemand of deze goede POI's heeft, zie er namelijk niets over staan en heeft deze een sd slot?
Hoi,
Het zoeken opn "mio usa" op marktplaats geeft zo'n 20 advertenties , met prijzen tussen de 10 en 20 euro.
Of het allemaal even zuiver is is natuurlijk vanaf deze plek niet te bekijken.
ik ben nog eens aan het rondsurfen geweest en vond de garmin nuvi 270 waar europa en noord amerika al standaard opstaan. DIt voor een prijs rond 280 euro.
Iemand ervaring mee???
zou dit een goede aankoop zijn?