Weet iemand of het goed te doen is om onderweg van Orlando naar Miami een tussenstop te maken op KSC.
Afdrukvoorbeeld
Weet iemand of het goed te doen is om onderweg van Orlando naar Miami een tussenstop te maken op KSC.
Als je KSC goed wil bekijken zal je in de avond de rit van KSC naar Miami moeten maken want overdag kom je daar dan niet aan toe.
Verder ligt KSC niet echt op de route naar Miami, je moet er een aardig stukje voor omrijden en ik vraag me af of je wel zo'n lange dag wil maken op je vakantie.
Wij hebben het een paar jaar geleden gedaan.
Van Ft.Lauderdale, een beetje bijtijds vertrokken, naar Orlando, waar we al gereserveerd hadden.
Was goed te doen. We waren voor de middag op KSC en zijn rond 5 uur vertrokken. Met 1 uur rijden ben je dan In Orlando.
Knaapje
Knaapje, ze rijden juist van Orlando naar Miami en niet omgekeerd. Dus dan moet je na je bezoek aan KSC nog de lange rit maken.
5 dollar per persoon korting op de standaard toegangsprijs van KSC met de code INSPIRATION geldig tot 6-9-2010 en alleen bij online boeking. Werkt erg handig want je kan dan direct zelf je toegangskaart printen.
@laredo
Bedankt voor de Tip!! Scheelt toch weer aanzienlijk, 13 volwassene en 4 kids.!=D>
Waarom zou het omgekeerd niet kunnen?
Zorgen, dat je bij de opening op KSC bent (thans gaan ze om 9.00 uur open) en wanneer je om 15.00 tot 16.00 uur van KSC vertrekt kan je zo'n dikke 4 uur later in Miami zijn, afhankelijk van verkeer en waar in Miami je moet zijn.
Als je dan een hotel gereserveerd hebt kan dat toch gemakkelijk.
Knaapje
Dat wilde ik ook graag weten of je die tickets met korting gewoon elke dag kunt inleveren??
Ik heb mijn tickets (met korting) thuis afgeprint en daar kun je op hetzelfde welke dag mee binnen (afgedrukt in mei en gebruikt op 4 julie). Eens binnen kan je zelfs je ticket laten valideren om nog eens terug te komen (binnen een beperket tijd maar die weet ik niet meer).