Yes sir. Helaas wel :(
MVG
A3
Afdrukvoorbeeld
https://www.google.nl/flights/ even luchthaven van vertrek en kalender ingeven.
Druk daarna op kaart en je ziet alle prijzen wereldwijd voor de door jou opgegeven data.
Je kan eenvoudig wijzigen in de kalender en de prijs past zich gewoon aan. (je kan zo de hele wereld over en zien wat de ticket prijs is waar dan ook)
Erg leuk.
Inderdaad. Nice!
Google begint zich echt met travel te bemoeien. Spannend!
MVG
A3
Toch nog goedkope tickets gevonden.
Wel via Tampa maar is maar een uurtje rijden naar ons hotel in Davenport.
Brussel-Tampa(heen via Zurich en met swissair)
Tampa-Brussel(via Washington en met brusselsairlines)
€531 pp zonder boekingskosten en verzekering.
Deze lage prijs enkel met vertrek op 19 augustus.
Dan is ook bijna het hoogseizoen voorbij duurt nml tot 31 augustus en dan is het weer back too school helaas geen optie. De echte hoogseizoen tickets blijven nog hoog en wachten tot februari is toch ook met oog op het boeken van hotels en appartementen wat lastiger, niet alles is meer gewoon vrij.
Wij zijn eind augustus terug.
Als ik me niet vergis beginnen vele scholen al half augustus.
Crowd kalender ziet er vanaf half augustus ook al wat kalmer uit.
Toch lekker meegenomen:)
Wij hebben geboekt via dusseldorp - madrid - miami 4 volwassenen €3048,- via skyscanner.nl
vertrek 18-7.
Nu op www.skyscanner.nl goedkope tickets vanaf Düsseldorf naar Miami. Bijvoorbeeld vertrek 8 juli en terug 26 juli voor € 652,00 met een tussenstop op Heathrow.
Ik heb tickets en hotel geboekt via Usa fun vacations vertrek 4 augustus terug 21 augustus... De combi die ik geboekt heb, was bij expedia 700 euro duurder ( voor 2 personen) maar als de tickets zo blijven stijgen, wordt dit het laatste jaar.. €912 per ticket... Ik krijg het bijna niet getypt.. En dan te bedenken dat ik eerst een andere vlucht probeerde te boeken voor (bijna) t zelfde geld en die was gewoon vol!!! Hoezo crisis? Hier wel nu, want ik moet SPAREN!
@moniquekruiningen;
Ik heb ze toch echt wel goedkoper gevonden.
Ik denk niet dat de prijzen veel duurder waren geworden dan 912 euro dus je had nog kunnen wachten.
Maar ja nu is het toch al gedaan en moet je maar focussen op de vakantie en sparen..)