Een zeer goed ontbijt kun je bestellen bij http://www.floridawaffleshop.com niet te verwarren met Waffle house. Dit restaurant ziet er netjes uit en hebben heerlijke gerechten op de kaart, het is gelegen voor de Mall at Millenia.
Afdrukvoorbeeld
Een zeer goed ontbijt kun je bestellen bij http://www.floridawaffleshop.com niet te verwarren met Waffle house. Dit restaurant ziet er netjes uit en hebben heerlijke gerechten op de kaart, het is gelegen voor de Mall at Millenia.
Nou bij de Cheesecake Factory heb je een ongelofelijke keuze uit salades. Ga maar is naar hun website daar kun je hun menukaart bekijken. Buiten die salades hebben ze hele lekkere (ongefrituurde) kipgerechten alsook pasta's met heerlijke verse sauzen. Ik zou hier heel de week kunnen gaan uit eten omdat hun kaart zo uitgebreid is en lekker en vers.
Wij zijn net terug en hebben bij Tony Roma's spareribs gegeten en bij the Outback, maar die van de Outback staan met stip op nr. 1 !
Wij vinden de "Fall of the bone" ribs van Texas Roadhouse het allerlekkerst!
Zowel bij Tony Roma's als bij TGI Friday's gegeten deze keer. Beide spareribs waren verrukkelijk. TGI was deze keer net iets malser en viel zo van het bot. De spareribs van Tony Roma's waren slightly burned en iets droger, maar de smaak was prima.
Ik denk weer meteen terug aan Logans op hyw 192...mmmmmmmmmm
Longhorn...heeeerlijk...zowel de ribs als de steaks....
Afgelopen week heb ik de Jack Daniels Ribs van TGI gegeten, maar de ribs van Tony Roma's blijven nog altijd nummer 1 bij mij. Maandag a.s. gaan ik ze weer eten, The Unlimited Slab (onbeperkt !!!)
:cool:
Weet niet of je ze daar dit jaar al hebt gegeten?
Ik ben benieuwd of je ze nog zo lekker vind als vorig jaar.
:)
Goh... Wij gaan vaak uit eten in de Doctor Phillips area...
Amura hebben we al een keertje gehad, zo ook Timpano's
Maar meestal eindigen we op één of andere manier bij Too Jays... nét even andere maaltijden en gelukkig ook niet zo toeristisch...
Vaak doen we daar de lunch en soms dinner... Uitstekend restaurant :D