Als ze binnen zijn dan geef ik een seintje
Afdrukvoorbeeld
Hoelang duurt het gemiddeld bij de eerder genoemde sites voordat je je tickets in huis hebt?
Ik weet dat de post vanuit de VS vrij snel is, maar ik weet hun afhandeling niet?
Even 'will call' optie uitgezonderd natuurlijk.
het waren dollars heb ze in de valuta calculator gedaan.. zal eens kijken hoe dat zit met tax..
Yes, tickets in the pocket!
De 10 vrijkaartjes van het Florida Hospital en de bijbehorende vouchers zijn vanmorgen aangetekend bezorgd per TNT.
Achterop de Disneytickets staat vermeld:complimentary.
Leuk, het goede doel steunen en gelijk gratis (nou ja, bij wijze van spreken en in ieder geval een stuk goedkoper) naar Disney:lol:
Verzendkosten volgens de envelop $13,32 en $2,30, waarvoor maar $8,50 betaald hoeft te worden.
Op de voorkant staat een stempel dat het retourkaartje teruggestuurd moet worden. dat zit achterop, zo'n roze geval. Aan 1 kant het adres van het ziekenhuis, aan de andere kant ons adres. Volgens de tekst kan ik dat ongefrankeerd terug sturen.
Natascha, dat vraag ik me dus ook af:-D.
Maar die tickets zijn de echte Disneytickets, en gewoon geldig.
JvdL; zat het er bij jou ook nog aan?
Ik heb even gekeken er zat een roze papiertje aan dit heeft de postbode weer meegenomen nadat we het getekend hadden.
Ahh, dat dacht ik dus eigenlijk al, dat de postbode het mee had moeten nemen.
Maar kan ik dat kaartje dan op het postkantoor afgeven of in de brievenbus doen, of kan ik het gewoon zo laten?
het is denk ik een soort bevestiging van afgifte?
Misschien is het iets, misschien ook niet. Maar deze dame beweert dat ze voor u veel geld kan besparen als disney employeehttp://www.dwinsider.com/guide.html?hop=touristips.