Maar is dit nog wel het goedkoopst bij jou? Ik zie bv bij Auto Europe en Cardelmar veel betere tarieven dan bij Brits.
Afdrukvoorbeeld
Maar is dit nog wel het goedkoopst bij jou? Ik zie bv bij Auto Europe en Cardelmar veel betere tarieven dan bij Brits.
Tot nu toe was deze altijd het goedkoopste voor ons.
Wij willen altijd graag met z'n tweetjes kunnen rijden.
En we nemen altijd midsize omdat die voor ons groot genoeg is.
Heb voor volgend jaar nog niet echt rond gekeken alleen even bij Alamo brits.
Ik heb van de week geboekt bij uscarhire.com voor volgend zomer die was voor ons het goedkoopst. Verhuurder is Alamo. Pakket Silver inclusive dit houdt in twee bestuurders en wel volle tank mee en volle tank retour.
Heb net even beter rond gekeken maar tot nu toe is Alamo brits de enige met een extra bestuurder erbij.
En dan zijn ze voor ons nog steeds het goedkoopst. Als je bij de andere een extra bestuurder erbij rekent.
Bijzonder, want bij mij scheelt het echt meer dan € 100,- als ik voor het Gold pakket kies bij AutoEurope. Dit is incl. 3 extra bestuurders en een volle tank benzine.
Het gaat bij mij om een midsize SUV voor 12 dagen in maart.
Bij mij ook als ik het voor onze periode vergelijk met Cardelmar (met de meest uitgebreide dekking, tank benzine en extra bestuurder).
Als het je om alleen een extra bestuurder is te doen dan zou ik zeker naar uscarhire.com kijken en dan het silver inclusive pakket. Je hebt dan geen tank maar die is gauw vol te krijgen met dat prijsverschil. Ik heb daar een minivan voor 25 dagen voor 841,50 euro gehuurd voor de periode juli/augustus 2016.
Ik heb ook bij autoeurope gekeken en daar moest ik met volle tank extra ( en de 3 extra bestuurders) 1081 euro betalen. Nb. Wij zijn met twee bestuurders boven 25 jaar dus zijn maar 1 extra bestuurder nodig.
Bij mij is rechtstreeks bij Budget het goedkoopst (20 dagen minivan, Dodge Grand Caravan, juli/aug 2016).
Daar is de 'spouse' automatisch gratis extra bestuurder dus hoef je niets voor bij te tellen.
Ik betaal 601 euro voor 20 volle dagen.
Afgelopen 2 reizen boekte ik ook steeds bij Alamo Brits
Welke budget? Amerika of Nederland?
Budget.com
Helaas is de 2e bestuurder niet bij iedereen de "spouse" en dan moet je er, neem ik aan, gewoon extra voor betalen!?
Maar zitten daar de verzekeringen bij? Moet je een kortingscode toepassen?
Wij gaan als gezin met 2 kinderen van dan 19 en 17, dus bij ons is hoofdbestuurder + spouse voldoende.
En 'spouse' mag ook een inwondende vriend(in) zijn.
Dit zit er sowieso bij in:
https://www.budget.com/budgetWeb/ima...umm_bullet.gif 20 day 0 hour rental https://www.budget.com/budgetWeb/ima...umm_bullet.gifunlimited free miles https://www.budget.com/budgetWeb/ima...umm_bullet.gif Supplemental Liability included https://www.budget.com/budgetWeb/ima...umm_bullet.gif Loss Damage Waiver included https://www.budget.com/budgetWeb/ima...umm_bullet.gif 30 day maximum rental allowed
is dit voldoende??
en ik wel een kortingscode toegepast: U112000
@Moon29
heb net even gekeken bij budget.com maar kan nergens vinden dat de 2de bestuurder gratis is...wel voor mensen met een beperking.
Het is inderdaad een mooie aanbieding juli/aug 22 dagen minvan 657 (betaal nu) heb nog nooit bij Budget gehuurd dus hoop dat je me even opweg kan helpen.
@angelique100
Dit staat vermeld op de website van Budget.com:
Do you charge extra for an additional driver?
Answer: Sometimes. Although additional driver rules at licensee-owned locations and locations outside of the U.S may vary, except for California, Nevada and New York, the fee for each additional driver is $13 per day with a maximum charge of $65 per rental. There is no additional driver fee in California. In Nevada, the fee is $10 per day with a maximum charge of $65 per rental. In New York, the fee is $3 per day. The following are exempt from the fee but must meet all other driver requirements: the renter's employer or fellow employee when on company business and renting under a corporate account; the renter's spouse or domestic partner; the companion driver of a renter with a disability who has completed the non-licensed renter form; for insurance replacement rentals, company employees or family members who are designated on the insurance policy. It's always best to check the terms and conditions on your online reservation confirmation or on the location information page to see which rules apply for your selected location.
Ik werd hierop gewezen door het AllesAmerika forum:)
Staat hier:
https://www.budget.com/budgetWeb/htm...index.html#Can someone else drive a car that I rent?
- the renter's spouse or domestic partner -
Geldt helaas niet voor ons want ik ga met mijn zusje. Wel hele goede prijzen via deze site!
bedankt! prijs is super twijfel erg tussen Budget 657 en Alamo voor 722 bij uscarhire vind dat echt een super bedrijf mail je een vraag heb je binnen 2 minuten een antwoord :up:
Hier nog een tevreden klant van USCarhire.com. Dit jaar voor eerst bij gehuurd en ze hebben een duidelijke website, duidelijke voorwaarden, duidelijke emails en een handige App. En ook nog prima prijzen. Wat wil een mens nog meer :cool:
Niks.. heb toch weer via USCarhire geboekt :D App is inderdaad super handig!
Voor mij is het daar 80 euro duurder.
Alamo krijgt wel voor Miami veel betere recensies dan Budget, en skip the counter van Alamo is natuurlijk reuze handig....
Zouden jullie voor die 80 euro meer kiezen voor Alamo / Uscarhire.com?
Ik heb ook even gekeken bij Budget.com en zou inderdaad iets goedkoper uit zijn. Scheelt bij ons ongeveer 15 euro en dan kies toch echt liever voor Alamo. Is met tolwegen ws ook goedkoper en hopelijk meer keuze qua auto's maar ja dat is altijd weer de vraag. Wij huren nu vanaf Fort Myers en vorige keer vanaf Miami dus dat zal ook echt wel anders zijn.
Ik vroeg me ook nog af of je de kortingscode bij Budget zo maar mag gebruiken? Zijn daar geen voorwaarden aan verbonden?
Voor mij is het 65 euro duurder maar boeken bij Alamo/USCarhire maakt dat het verschil voor mij wel waard.
Wij hebben vaak gehuurd bij Alamo (erg tevreden) en USCarhire vind ik echt een topservice hebben. Bijkomend nu aanbetaling van 30 euro plus wanneer de prijzen lager worden passen ze bij Uscarhire de prijs aan zonder daar moeilijk over te doen. En zelf een auto kiezen op Mia en de kiosk is ook super handig.
Bij mij was uscarhire.com veel duurder dan AutoEurope. Ik heb ook nog een back-up boeking staan bij Budget van € 60,- minder, maar wij zijn gewoon heel tevreden over Alamo en huren daar eigenlijk altijd. Dus ik had ook besloten dat ik liever wat meer betaal maar dan toch weer bij Alamo huur.
Ook hier zeer tevreden ver Alamo. Lekker snel met de kiosk en altijd zelf uitzoeken. Voor onze locatie en periode ook nog het goedkoopst (via uscarhire). Wel gekoznen voor Silver inclusive voor de extra bestuurder. Kostte iets van 30€ meer voor 13 dagen.
Wij hebben ook de silver inclusive,raar maar waar silver inclusive is regelmatig goedkoper.
Ik heb net heel handig online ingecheckt (ik dacht makkelijk, dan kan ik in Miami zo doorlopen), maar nu staat er opeens in mijn bevestigingsmailtje dat een 2e bestuurder zich ter plekke moet registreren en het contract moet tekenen.
Moeten we dan alsnog in de rij?
Ik heb een paar weken geleden ook online ingecheckt maar kon gewoon de gegevens van de 2e bestuurder invullen.
Ja, gewoon stom van mij.. De optie helemaal over het hoofd gezien!
Heb de boeking inmiddels geannuleerd en opnieuw gedaan en ingecheckt, nu met additional driver :)
Hallo allemaal, ik heb via alamo.nl een auto gereserveerd op miami airport, kan ik ook hier online inchecken? heb ff gezocht maar kon het niet zo 1 2 3 vinden.. mischien dat jullie het mij kunnen vertellen?
Via Alamo.nl?
Nee, dan is dit helaas niet mogelijk. :(
Ik heb gisteravond toch weer geboekt via Alamo.uk.co/brits. De tarieven lijken aardig gedaald te zijn. Ik heb nu voor net zoveel als rechtstreeks bij Budget een midsize SUV mét additional driver. Mooie deal weer!
Ik heb gisteravond ook geboekt bij Alamo.co.uk/brits. Inderdaad weer scherpe tarieven! We zijn er weer klaar voor. Mei 2016.
Wij ook geboekt voor periode 16-7 tm 06-08 (21 dagen) bij uscarhire 682 euro voor een grand caravan. Alamo Brits was 200 euro duurder.
Nu ook weer bij Uscarhire geboekt. Door vluchtwijzigingen konden we nu een dag eerder vliegen. Dus oude boeking geannuleerd en bij vergelijking toch weer bij onze oude vertrouwde UScarhire uitgekomen. Gelijk het type auto veranderd. We hadden eerst een SUV maar hebben nu een minivan gehuurd. We gaan kamperen en die bieden gewoon een zee van ruimte. Dan kunnen we onze luchtbedden volgepompt in de auto laden. Die SUV's vinden we eigenlijk maar niks en daar hadden we spijt van. Sorry heren, maar wij zijn 2 vrouwen en wij denken (waarschijnlijk) wat praktischer. Dus, nu alles precies zoals we het willen (plus een extra dagje in Florida). :D
Wel weer bij Alamo want dat is onze voorkeursmaatschappij (ivm hun tolsysteem en online incheck of kiosk).
In een mooie SurburbanXL kunnen de luchtbedden ook opgepompt worden meegenomen ;-)
Maar die zijn te duur voor ons, verbruiken te veel en dan hebben we waarschijnlijk een ladder nodig om erin te komen. ;)
Te duur is inderdaad een argument. Met de benzineprijzen zou ik verder van het verbruik niet wakker liggen. Om erin te komen heb je een treeplankje.
Hoe regel ik skip the counter bij alamo als ik geboekt heb bij Alamo.co.uk/brits.?
Door deze link te gebruiken:
https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html
Alles invullen en een printje maken.
Je kunt ook altijd mailen met Alamo, mocht het niet lukken.
dat heb ik afgelopen keer ook gedaan. Een medewerker van de klantenservice heeft me toen erg goed geholpen. Alles was perfect geregeld. We konden zo doorlopen naar de huurauto's. Jammer alleen dat mijn man een Mustang cabrio wilde.....dus toen moesten we alsnog naar de balie om te upgraden :(