Re: Vragen over United Airlines
Oeps, sorry voor de verwarring jongens; hand niet helemaal goed gekeken :-\" (toch een leesbril nodig denk ik :sun: )
Het intercontinentale deel was inderdaad met een BOEING 777 en het binnenlandse deel was de Airbus...
Het kan idd geen airbus zijn, dat red hij niet kwa afstand. United vliegt met een triple 7 naar washigton maar ook naar chicago vanaf oktober. En idd soms met een 767. Us airways vliegt soms zelfs met een 757 en die red het net kwa afstand naar Philadelphia !!!
Als het goed is zitten wij 3 oktober in een triple 7 erg fijn. Heerlijk zo'n groot toestel ...
Ik heb in maart al geboekt, voor een vlucht eind volgende week via Dulles, met een 767 van UA. Vanaf het begin was dit al gepland als een 767, dus ik vermoed dat deze vlucht gewoon via Dulles blijft gaan. Het zou me niet verbazen als alle geplande 777 vluchten uiteindelijk omgezet worden naar Chicago.
Frank,
Niet de hele vlucht wordt omgezet van Washington naar Chigaco maar een aantal mensen uit het vliegtuig.
De 777 is groter dan de 767 dus als je een vol vliegtuig 777 hebt en je zet die vlucht om naar een 767 heb je een aantal mensen over.
Die mensen worden dan overgezet naar een vlucht met een 767 naar chigaco.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
yviera24
United vliegt met een triple 7 naar washington maar ook naar chicago vanaf oktober. En idd soms met een 767.
United vliegt al weer geruime tijd (juli) met een 777 naar Chicago. Washington wordt nog steeds met een 767 bediend.
Citaat:
Guus
United vliegt al weer geruime tijd (juli) met een 777 naar Chicago. Washington wordt nog steeds met een 767 bediend.
Hmmmmm vreemd mijn collega's van united hebben gezegd dat ook de washington met een triple 7 gaan vliegen vanaf october! Zal het ze morgen nog eens vragen ...
Dat moet kloppen !! En dan het liefst vanaf 12 Oktober (of eerder) ;-)
Citaat:
yviera24
Hmmmmm vreemd mijn collega's van united hebben gezegd dat ook de washington met een triple 7 gaan vliegen vanaf october!
Dat zal best kloppen. Ik gaf echter alleen aan dat dat nu nog niet het geval is.