Re: Bellen vanuit/naar/in Florida
Ooh dat is ook onhandig geregeld. Als iemand uit de States hier een Vodafone Prepaid sim kopen kunnen ze voor de zelfde kosten SMSen. Hier in Nederland houden we geen rekening met binnen/buitenland kwa ontvanger.
Maargoed $.25 is alsnog een derde van de kosten met je normale sim.
Vooral in data is het intressant 15euro per mb (vodafoneNL in het buitenland) tegen $19,95 voor 100mb :)
Sorry hoor maar ik zie allemaal berichten die ik niet echt een gemakkelijke manier vind. Ik heb voor $10 een kaart bij Publix gekocht waarmee ik via de telefoon in onze villa ongeveer 40 minuten naarNederland kon bellen. Gemak dient de mens en nog goedkoop ook.
Saskia
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Egadet
Sorry hoor maar ik zie allemaal berichten die ik niet echt een gemakkelijke manier vind. Ik heb voor $10 een kaart bij Publix gekocht waarmee ik via de telefoon in onze villa ongeveer 40 minuten naarNederland kon bellen. Gemak dient de mens en nog goedkoop ook.
Saskia
Is natuurlijk wel handig als je echt alleen wilt bellen.
Wil je on the road Sms'en/mailen/data gebruiken dan heb je uiteraard helemaal niets aan een CallCard
Simlockvrije GSM telefoneren
Hoi,
Ik overweeg om een simlockvrije gsm in Orlando aan te schaffen en zat een beetje op wat sites (o.a. Amazon) te zoeken en zag dat ze onderscheid maken tussen US en International Versions en in beide gevallen ook nog eens met en zonder warranty, heeft iemand hier ervaring mee of weet gewoon hoe het in elkaar steekt? :-k
Alvast bedankt.