De kamers zijn ook gerenoveerd, vandaar dat je het niet kan herinnerenO:) .
Goed idee over de Marriott Rewards verdieping
Verder zal ik nog even in de buurt van Sanibel proberen te bieden.
Groet Arie.
Afdrukvoorbeeld
De kamers zijn ook gerenoveerd, vandaar dat je het niet kan herinnerenO:) .
Goed idee over de Marriott Rewards verdieping
Verder zal ik nog even in de buurt van Sanibel proberen te bieden.
Groet Arie.
Hey Arie,
Wij zijn overmorgen en vrijdag in het Renaissance in Orlando. Ik zal wat foto's voor je maken en die na onze vakantie op het forum zetten. wij hedden het ook via Priceline geboekt voor $95,-. Natuurlijk laat ik ook weten hoe het is geweest.
De Peabody, daar zijn we de afgelopen 2 dagen geweest. Is altijd top. Je kunt gewoon naar de Peabodymars gaan kijken. Ook als je er niet slaapt.
Onze kids zijn vanochtend met de Duckmaster meegeweest, om de eenden uit hun nachtverblijf op te halen en via de lift over de rode loper naar de fontein te brengen. Was echt superleuk. Ze kregen na afloop zelfs een soort van certificaat hiervoor.
groetjes,
Nicole
Hey Arie,
Ik zie net dat je in de duurt van Sanibal wilt bieden. Ik weet niet of je op het eiland zelf wilt zitten, anders is het Hyatt in Bonita Springs een echte aanrader. Kijk maar eens op de Hyatt site. Ze hebben ook een prive-eilandje waar je met een soort watertaxi naar toe wordt gebracht. De dolfijnen zwemmen dan met de boot mee. Erg gaaf.
Groetjes,
Nicole
Ziet er goed uit Kol en mattrob.
Gewoon Bonita Springs aanklikken of toch Sanibel and Captiva Islands(omdat je het over een eiland had).
Arie.
Bij aanvinken Sanibel and Captiva Islands gaf PL 1* en 2* aan, probleem opgelost.
Jullie Hyatt is de enige resort in Bonita Springs, van de 14 hotels te bekijken via Tripadvisor.
Arie.
Ja, klopt.
Bonita Springs aankruisen. Het eiland waar ik het over had (van het Hyatt) is echt maar klein en niet te vergelijken met Sanibal.
Ik heb inmiddels al flink geboden, tot wel $115, maar het mocht nog niet baten. Alles aangevinkt.
Behalve Marco Island, die natuurlijk Marriott en Hilton als resort heeft.
Het hotel naast de Hilton wordt gesloopd en in die herrie wil je/ik echt niet zitten.
Ondertussen is de prijs voor de Hyatt, hun site, in Bonita Springs gestegen van $189/nacht naar $249.
Nog even afwachten, of toch nog elke dag proberen.
Het is zo leuk en verrassend, Arie.
Na onze cruise hadde we nog geen hotel geboekt voor Miami.
We hebben geboden op een 4* in Coral Cables.
http://coralgables.hyatt.com/hyatt/r...questid=221304
$90 netjes toch.
Arie