Ik zat hier op de eerste pagina te kijken, uit 2004. Wel grappig om te zien, vreemd dat we een kredietcrisis hebben, die ontstaan is in de US :lol:
Afdrukvoorbeeld
En dan deze : "..Ook weet de bank dat de huizen in florida snel in waarde stijgen.."
Verblijf op dit moment op Coral Cay in Kissimee, daar staat genoeg te koop voor een bodemprijs :roll:
http://penpeintheusa-febr2012.blogspot.com/
We zijn net terug van een schitterende vakantie in Florida en ik had een vraag over een onderwerp wat ik hier niet zo snel heb kunnen vinden. In Kissimmee zaten we namelijk in een appartementencomplex waarvan later bleek dat ze eigendom zijn van particulieren en voor een gemiddelde prijs van 6000/7000 Dollar van eigenaar verwisselen.
Nu heb ik zeer veel belang bij zo`n investering dus ik vroeg mij af of hier mensen zijn die ervaring hebben op dit gebied?
M.v.g. Allard
Voor zo'n bedrag koop je een timeshare. Daar zou ik mijn handen niet aan willen branden. Veel beter is te kijken naar een villa of een appartement buiten zo'n timeshare.
Niet per definitie maar de maandelijkse servicekosten zijn hoog.
Doe mij er maar 2 dan....:razz:
Of nee, een heel blokje!!\\:D/
Allard, ik zou eerst maar eens goed lezen en informeren hoe het zit.
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook. Of in goed Amerikaans: "there's always a catch". Onderzoek heel goed wat hierachter zit. Als je een heel appartement voor de prijs van een timeshare kunt kopen, dan zitten de kosten ergens anders. Informeer naar homeowners association (HOA) fees, belastingen e.d. En lees contracten heel goed door en zorg ervoor dat je iedere alinea begrijpt. De kans dat het dan nog aantrekkelijk is acht ik niet zo hoog.
Ik zal me hier nog eens goed in gaan verdiepen, iig bedankt voor de feed back;)