-
Re: Kennedy Space Center
Ik ben een jaar of 12 terug voor het laatst in Kennedy space center geweest. Nu wil ik er in september weer graag heen met mijn vriend. Als je een basis ticket neemt zie je dan ook genoeg van dit park?? Ik weet dat je ook een bustoer kunt maken maar dat zien we niet zo zitten.
Greetz
-
Wij hebben zelf in 2001 de basis tour gedaan en afgelopen jaar de uitgebreide tour en ik moet zeggen dat de uitgebreide bus tour met het hele verhaal en de rondgang langs het pad waar de spaceshuttle langsrijdt, de torens en de grote assemblage hal toch wel indrukwekkend was.
Als je die uitgebreide bus tour nog nooit gedaan hebt is het toch echt een aanrader, je krijgt tijdens die tour erg veel informatie mede via de video schermpjes in de bus.
Als je de uitgebreide bus tour doet moet je er ook vroeg zijn zodat je genoeg tijd hebt alles rustig te bekijken.
-
Waar je extra voor bepaalt om meer te zien gebeurt met de....BUS. Daar jullie dit niet zien zitten, is een basisticket ruim voldoende.
Alleen al voor de 'Launch Shuttle Experience' is het de moeite om te gaan.
In het basisticket zit al een bustripje inbegrepen. En dit is toch de moeite waard, zeker de 2de stop 'Apollo/Saturn V Center'.
Verder zit in het basisticket ook de Astronaut Hall of Fame.
Informeer je nog maar eens goed (bekijk hun site, filmpjes op YouTube, reisverhalen,...) alvorens je beslist de bustrip over te slaan.
-
Shuttle Launch Experience.. ik had er heel wat van verwacht, maar viel mij vies tegen. Ik wil meer g-krachten voelen, nu voelde je helemaal niets. Zet mensen in zo'n centrifuge, waar ze astronauten echt mee trainen en zet de schakelaar dan op de milde stand, voor iedereen knock-out gaat. :mrgreen:
Leuk om 1x te hebben gezien die Launch Experience, maar voor mij geen 2e keer meer. Alleen de voorbereiding was indrukwekkend, waar ze een en ander uitleggen en de kamer vult met rook etc.
-
Ik deel volledig mijn mening met JKG :)
-
Ik sluit me volledig aan bij verwijderd.
-
Da's nu het mooie ervan.
Iedereen geniet toch op een andere manier van een bepaalde attractie.
In ieder geval, ik ga zeker weer instappen in de Shuttle Launch Experience.
Kan best zijn dat ik nu teleurgesteld uitstap, vorige keer had ik geen voorkennis.
Ik denk echter dat het positivisme weer zal zegevieren.
-
Oke thanks voor jullie antwoord. Ik denk dat ik het maar gewoon bij een basis ticket hou.
Greetz
-
Weet iemand of de kortingscode voor KSC nog bestaat? En zo ja, wat is de code? Om nou alle 30 pagina's om half 4 's nachts (of half 10 haha) door te gaan nemen is erg veel werk. Is het geen idee om een speciale pagina te maken ala gratiz.nl/allesvoorniks.nl met daarop de beschikbare kortingcodes voor de grote parken in Florida?
-
Er is al een onderwerp op het forum beschikbaar waar allerlei online coupons en kortingsmogelijkheden op staan. Maar ik begrijp het als je om half vier 's nachts geen zin hebt om daarnaar te zoeken. :roll:
Misschien als je dit leest dat je dan wel zin hebt. :grin: