Re: Universal Studios & Islands of Adventure
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Raffie
Hallo allemaal,
Heb je aan 1 dag park genoeg of is het dan rennen en niet meer genieten ?
We denken eraan om 1 of 2 nachten in het Loewes Pacific hotel te blijven slapen, is volgens mij op het park. (iemand ervaring ?)
Raffie
Ja hoor, wij hebben er ervaring mee. Zitten nu voor de 3e keer in het Loews Royal Pacific Resort en zijn een keer vreemd gegaan, hebben toen overnacht in het Hard Rock Hotel. Beide hotels (+ het Portofino) hebben directe connectie middels watertaxi naar Universal Citywalk, vanwaar je zo IoA of Universal inloopt.
Royal Pacific is een heerlijk hotel, met het grootste voordeel dat je kamerkaart gelijk je fastpass is voor de attracties in beide parken.
Dit jaar ga ik voor het eerst niet de parken in, ben nu zo vaak geweest, ik hoef even niet (mijn man hetzelfde) onze kinderen daarentegen zijn er niet uit weg te slaan.
Mocht je nog vragen hebben dan merk ik het wel.
Groetjes
Carin
Hai Carin,
Bedankt voor je bericht.
Ik begrijp dat jullie dus zeer tevreden zijn met dit hotel.
Heb je nog tips voor een mooie kamer, of zijn ze allemaal mooi en met een leuk uitzicht ?
Hoeveel dagen bleven jullie in dit hotel ?
Jullie gaan nu niet de parken in, gaan jullie Orlando onveilig maken ?
Raffie
Lang niet alle kamers hebben zicht op de pool, en wij kiezen altijd de goedkoopste, omdat we nu inmiddels first member (o.i.d) zijn, kregen we een gratis upgrade naar een kamer met uitzicht op zwembad (kamer 1510).
Wij blijven altijd drie nachten. Verder is het niet goedkoop, (tenminste dat vinden wij), ontbijtbuffet kost 16.99 p.p. (wel erg lekker) er komt geloof ik $15 p.d. voor parkeren bij. Drankjes bij het zwembad zijn ook prijzig.
Internet moet ook apart betaald worden, ik geloof $9,95 p.d. (dit is trouwens vaak bij de duurdere hotels het geval, terwijl het bij goedkope hotels veelal gratis wordt aangeboden) Wij krijgen dit als First member gratis.
Wij doen het omdat het heerlijk relaxen is en de wat ik al eerder schreef om de fastpasses voor de attracties. M'n kinderen vertelden dat gisteren een wachtrij aangegeven stond van 150 min voor de Hulk en zij hebben heel even moeten wachten. Gingen 3x achter elkaar en zagen keer op keer dezelfde mensen in de gewone rij een klein beetje opgeschoven zijn.
Een nadeel als je eenmaal dit gewend bent wil je niet meer anders:mrgreen:
Gisteren de 2-park unlimited admission ticket voor $99,99 gekocht voor onze reis in December. Wel apart dat de 2-parks 2-days tickets hetzelfde kost. Waarom zou je dan uberhaubt die gaan nemen als een unlimted hetzelfde kost?
En op vele andere ticketsites kom ik een prijs van $108 tegen voor de 2-park unlimited tegen. Raar. Hopelijk heb ik wel de juiste tickets gekocht :?
Citaat:
meh1965
En waar heb je jouw tickets gekocht?
Op http://www.universalorlando.com/ Tickets heb ik gewoon kunnen printen (print@home optie, kost niks)
Bij Busch Gardens, Seaworld en Universal zijn de tickets op de site zelf inderdaad het goedkoopst.
Groetjes Monique
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid. deze zijn maar een week geldig
Citaat:
chester2203
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid.
Klopt, want als je een combikaart koopt, bijvoorbeeld Busch Gardens en Seaworld, is de geldigheid weer 14 dagen;
tickets expire 14 days after first use\\:D/\\:D/
Citaat:
chester2203
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid. deze zijn maar een week geldig
Dat klopt. 7 dagen "after first use". Nou is dat ook geen probleem omdat wij in December alleen 6 dagen in Orlando verblijven ;). Wat ik trouwens wel nergens kan vinden is de expiration date van de tickets zelf. Zijn ze dus tot eind dit jaar geldig, tot volgend jaar of oneindig (totdat je ze gebruikt)?
Citaat:
Pietc
Wat ik trouwens wel nergens kan vinden is de expiration date van de tickets zelf.
Uit de voorwaarden van Universal:
Ticket expires six (6) days after first day of use.
Uit de voorwaarden van Seaworld:
Single park ticket: Enjoy one visit to SeaWorld anytime within one year of purchase.
Multipark ticket: tickets expire 14 days after first use.