Dat ga je waarschijnlijk niet redden Hans - 1 uur en 20 minuten bij eerste landing USA is erg krap
Afdrukvoorbeeld
Ggrrr nu flikken ze het weer.
Zie ik op momondo prachtige prijzen ams-tamp, klik ik door zijn ze dubbel zo veel.
Zo gemeen dit! Is pure misleiding.
Vervelend he P9ol.. Ik heb het ook steeds. Ik heb Momondo al een bericht gestuurd of er iets aan te doen valt maar ik kreeg een hele vragenlijst mee terug.. Op welke site werden ze dubbel zoveel? Ik krijg dit berichtje terug van Momondo toen ik erover klaagde:
(Hallo Roshelle,
Ticketprijzen fluctueren continu afhankelijk van een aantal factoren, niet in de laatste plaats door vraag en aanbod. Dit kan een verklaring zijn waarom je de prijzen zo op en neer ziet gaan wanneer je momondo gebruikt.
Om dit beter te kunnen onderzoeken vragen we je vriendelijk je zoekactie op momondo opnieuw aan te maken.
Als het prijsverschil zich nog steeds voordoet, dan zouden we graag willen dat je ons wat screen shots van je zoekactie en -resultaten stuurt, samen met de volgende informatie:
· Welk apparaat je gebruikt om te zoeken
· Welk momondo domein je gebruikt (bv: momondo.com, momondo.nl, etc.)
· De naam van je luchthaven van vertrek
· De naam van je luchthaven van aankomst
· Je datum en tijd van vertrek
· Je datum en tijd van terugkeer
· Voor hoeveel reizigers je tickets zoekt
· De naam van het bedrijf dat de tickets verkoopt
· De prijs die getoond wordt op momondo
· De prijs die getoond wordt op de website van het bedrijf
We waarderen je hulp zeer en hopen spoedig van je te horen.
Fijne dag!)
Ik heb nu KLM via Boston geboekt, was het wachten op een mooie deal zat :-) Boston is vorig jaar ook goed bevallen. Weliswaar 3 uur overstap maar dat geeft ook wat rust. Ik heb wel eens twee uur nodig gehad voor immigratie en koffers en als ik onderweg ben is de vakantie begonnen! Op de terugweg 1,5 uur overstap op Atlanta, da's meer dan genoeg.
De tijd die je kwijt bent met een overstap is nooit vooraf te bepalen, voor elke luchthaven is er een richttijd voor de transfer tussen de toestellen, echter zijn er zoveel variabelen die de tijd bepalen die je kwijt bent voor je transfer dat je soms met 30 minuten al bij de gate zit en de andere keer 2 uur nodig hebt. Wij maken ons daar nooit zo druk over.
Als de airline een overstap van 1 uur 20 minuten als voldoende beschouwd dan gaan wij er vanuit dat dat haalbaar is en met onze vele reizen hebben wij tot op heden nog nooit de aansluiting gemist al is het wel eens krap geweest.
Als je 1 dag eerder vrij kunt krijgen zijn dit wel heel mooie tarieven en Tix is een goede broker.
http://tix.nl/deep/flights/search/nu...content=144186
Dat is ook meteen de reden dat ze zo goedkoop zijn.
De zomervakantie is nog nergens begonnen.
Fleurida, heel erg bedankt, zojuist geboekt!!:up:
Geboekt bij: Tix.nl
d.d: 08-01-2016
Periode: 07/07/2016 - 27/07/2016
Route: DUS-LHR-MIA & versa
Maatschappij: American Airlines
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: € 1160 incl. de vliegticketverzekering(jep, ben er ingetrapt).
Sommige zullen zeggen dat LHR niet fijn is of AA niet de beste maatschappij maar wij gaan dit maar wat graag zelf ondervinden, wij kunnen gaan beginnen met plannen!
^ Ik ben persoon nummer 2, haha! Woohoo, ben echt blij!