Water Temperature
The temperature of our pools remains constant throughout the year. The fresh water Serenity Bay and Wind-away River are maintained around 86 F (30 C). The salt water dolphin pools, and Tropical Reef are 77 F (25 C).
Wij zijn er 2 keer geweest (in februari) en hadden beide keren gekozen voor een vest. Die kun je makkelijker uit doen als je ligt te zonnen of als je gaat eten. De meeste mensen die een wetsuit kiezen lopen er ook de hele dag in en dat wilden wij niet.
04-10-11, 13:58
Belle1974
Re: Discovery Cove
Toch nog een reactie van Discovery Cove; Ik krijg een poster van 16 x24 gratis als ik fotos koop na afloop van de Dolphin Swim.
Ach leuke offer maar het weegt niet op tegen het prijsverschil van ong 150 dollar in totaal.
We gaan het zien eind deze maand. Heb er nu al zin in! Zijn de temperaturen wel lekker in Oktober?
04-10-11, 15:23
trails
Rond de 30 graden. Warm genoeg?
05-10-11, 08:56
Belle1974
Ja warm genoeg om lekker tussen de vissen te zwemmen, de lazy river te doen en natuurlijk de dolfijnen te ontmoeten. Ik heb er zin in. een redelijk relax dagje in ons overvolle programma!
Je kan bij hun met swim of zonder swim boeken. Je boekt het als " Discovery Cove Choice of Adventure (Swim)"
En staat doe swim dan voor met dolphin swim?
11-12-11, 23:31
florida2014
Nieuw voor 2012...
Freshwater Oasis, opening at Discovery Cove in spring 2012 is, an all-new attraction featuring swimming and wading adventures with face-to-face encounters with playful otters and curious marmosets.
Discovery Cove, right across the street from SeaWorld Orlando, isa limited-admission, all-inclusive tropical day resort where you swim with dolphins, hand-feed tropical birds in a free-flight aviary, snorkel among thousands of colorful fish and rays and relax on pristine beaches. When you participate with nature at Discovery Cove, you unlock discoveries that can be life-changing.
Freshwater Oasis is an all-new opportunity to wade up-close with wildlife in a relaxing tropical setting. It’s an exhilarating tropical exhale. Designed with a rainforest canopy above and sparkling-clear springs below, Freshwater Oasis is a natural fit within Discovery Cove’s tropical vibe.
Wade past rocks and trees to encounter the thriving, lush habitat of the Asian small-clawed otter. Experience the lively energy of the otter in an up-close-and-personal way, without ever having to leave the refreshing water.
Swim through waist-deep water to the center of Freshwater Oasis, or view from a scenic pathway, an island abundant with life. There will be no glass separating you from the marmoset monkeys that call the idyllic island home. Experience a whole new world, right in front of your eyes.
No matter where guests turn, they’ll find endless discoveries. Freshwater Oasis is included with admission to Discovery Cove, an all-inclusive tropical getaway and the only place to experience the most exciting animal encounters the world has to offer.
ik zit enorm te twijfelen om DC te boeken.Vind het een verschrikkelijke hoop geld,ben zo bang dat het tegenvalt.Wie o wie kan mij/ons vertellen dat het echt de moeite waard is?
17-01-12, 15:11
Teleton
Re: Tickets voor diverse attractieparken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cara
dat het echt de moeite waard is?
Niemand, ben ik bang. Want wat is de moeite waard, wat is leuk, wat is lekker, wat is fijn.........
Duizenden mensen gaan naar DC, maar ja dat zegt nog niet dat het voor jou de moeite waard is......Keuzes, keuzes.......[-(. D'r is overigens een topic over, hoor.
17-01-12, 15:48
Ebelix
Afgelopen november zijn wij, man, vrouw, zoon van 18 maanden, naar Discovery Cove geweest. We hebben niet met dolfijnen gezwommen omdat onze zoon te jong is maar wij hebben wel een fantastische dag gehad. Geheel verzorgd met eten en drinken en lekker zwemmen in het grote bad. Later op de dag zijn we gaan zwemmen met de roggen, vissen en hebben we nog haaien gekeken. Alles was gewoon leuk en goed verzorgd. Het enige wat we niet hebben gedaan is duiken. Daartoe is ook nog een mogelijkheid.
Wat wij hebben gedaan is een cabana huren. Dit meer om onze zoon rustig tussen de middag te laten slapen. Helaas is dat niet gelukt maar het was een heerlijk plekje om je even terug te trekken. Bij de cabana hoort ook een persoonlijke PA die zorgt dat het je aan niets ontbreekt.
Wij vonden het geld meer dan waard en ook het zwemmen met de dolfijnen gaf alleen maar tevreden gezichten. Daarnaast krijg je ook nog een kaart voor Seaworld of Bush Gardens. Deze kosten normaal ook al bijna usd 80,00 per stuk.