Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Lee
Iemand enig idee hoe dit kan?
Misschien is het een goed idee om de link naar de site waar je over praat even te vermelden?
Citaat:
cindy74
Naar aanleiding van het bericht van verwijderd, dat de Disney ticket prijs omhoog gaat, hebben we vandaag toch maar die donatie gedaan voor $820. Goed voor 10 dagtickets. Ben benieuwd naar de afhandeling hiervan.
Zojuist ook een donatie gedaan van $330. Goed voor 4 dagtickets. Ik hoop dat ze op tijd binnen. :razz:
zit daar verzending ook bij?
Tot wanneer kunnen we dit doen, iemand een idee?
Wilde eigenlijk eind van de maand bestellen zodat het een beetje spreid op de CC want heb nu al wat andere ticketjes en tour geboekt :-)
Er komt $8,50 voor het verzenden bij (valt dus mee) en het duurt 10-14 dagen voordat ze hier zijn
Zou ik aan het eind van de maand ook nog kunnen doneren? staat nergenst op de site hoelang deze actie duurt?
Mousesavers zelf zegt zolang de voorraad strekt.
Dat zal vermoedelijk ook gelden voor het kinderziekenhuis. Zij krijgen de donatie, en Disney schenkt jouw dan die tickets. Het is dus echt koffiedik kijken, daarom hebben wij ze toch alvast maar besteld met de cc. Wij hebben vorige week ook al die Universal tickets besteld, net als jullie Natascha, maar we doen het toch maar.
Citaat:
natascha666
Zou ik aan het eind van de maand ook nog kunnen doneren? staat nergenst op de site hoelang deze actie duurt?
Je weet het nooit zeker dat is de reden waarom ik ze nu al besteld heb.
ik waag het gokje en ga toch wachten tot begin volgende maand :-) maar ik hoor graag hoe het gelopen is bij jullie....
Zodra ik ze heb (10 tot 14 dagen ) zal ik hier vermelden.