Waterpark fun and more ticket
Hi Floridagangers,
3 dagen Ticket met 3 Waterpark Fun and More OPTIES ACTIE! Bestel nu een 3 dagen Ticket met 3 WATERPARK FUN and More OPTIES Ticket en u krijgt een 4 dagen Ticket met 4 Waterpark Fun and More OPTIES!</B> voor 188 euro
deze actie is nu bij American Estate. ;-)
Betekend dit nu dat ik naast de 4 disney parken ook nog 4 X naar de overige parken mag? Wie kan mij helpen.#-o
Is het misschien handiger om een parkhopper ticket te nemen we blijven maar 5 dagen in Orlando.
Het lijkt me zo een om van het ene park naar het andere park te hoppen. Moet je trouwens voor de fast pass extra betelen.
Wie heeft hier ervaring mee??
groetjes Dejo.
Re: waterpark fun and more ticket
Ik ken dit kaartje helemaal niet, maar waarom bel je niet even met AE?
Ze zijn zeker bereid om het uit te leggen.
Overigens gebruik je het hoppen bijna nooit, je hebt aan één dag eigenlijk al niet voldoende per park, laat staan dat je er twee op een dag kunt doen.
Het is alleen handig als je veel langer blijft, en bv. na een ochtend AK 's avonds bij Epcot wil eten of zo.
De fastpassen zijn altijd gratis.
Succes, Eric
Wow sorry dat ik het zeg maar die letters zijn wel erg klein om te lezen, of ligt dit aan mij??
Je krijgt dus toegang voor 4 dagen Disney met daarbij nog eens 4 & toegang tot een van deze parken;
Disney's Blizzard Beach Water Park
Disney's Typhoon Lagoon Water Park
Pleasure Island in the Downtown Disney® area
Disney Quest Indoor Interactive Park
Disney's Wide World Of Sports® CompleX
Dus bv. een 4 dagen MAGIC BASE Ticket met FUN AND MORE OPTION geeft dus 8 dagen (4+4) Disney FUN!
Voor een Fast pass hoef je niet extra te betalen zit in het ticket.
Met een park hopper kun je dus van het ene park naar het andere gaan op dezelfde dag, maar niet naar de waterparken!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Eric
Overigens gebruik je het hoppen bijna nooit, je hebt aan één dag eigenlijk al niet voldoende per park, laat staan dat je er twee op een dag kunt doen.
Het is alleen handig als je veel langer blijft, en bv. na een ochtend AK 's avonds bij Epcot wil eten of zo.
Succes, Eric
Ehh ik heb altijd een hopper ticket en gebruik het ook altijd dus dat ben ik niet met je eens Eric.
Als het dan eens drukker is in een park kun je lekker naar een ander park toe waar het minder druk is. maar goed als je maar 5 dagen blijft is het misschien niet echt handig om te doen dan zou ik misschien inderdaad een hele dag in een park blijven.
Denk dat dit erg persoonlijk is!
Ik begrijp je, en heb eigenlijk ook altijd een hopper kaartje, maar ben dan minimaal 10 dagen in Orlando.
AS Augustus ga ik maar 3 volle dagen (met iemand die er nog nooit is geweest) en heb dus ook zitten denken wat ik moest doen, maar voor mezelf besloten om niet te hopperen, omdat je dan gewoon niets volledig kan zien.
Het is inderdaad iets zeer persoonlijks, en als je er niet tegen op ziet lange dagen te maken, kun je inderdaad voordeel uit de hopper functie halen.
Maar ja, dat zijn keuzes die ieder voor zich moet maken.
Moeilijk dus om iemand een goede raad te geven.
Eric
Re: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking
Ik heb een vraagje: Kan je een 10 dagen ticket voor de prijs van 6 met 2 personen gebruiken?
Nee. Het is geen strippenkaart. Beide een kaartje kopen dus..
Het bestand is weer helemaal aangepast op de huidige prijzen en dollarkoersen. En als extraatje: een aantal aanbieders waarbij je je tickets in Orlando/Kissimmee kunt ophalen.
Klik.
Met base tickets 2 parken op 1 dag bezoeken.
Hoi,
We gaan volgend jaar (weer) naar Orlando, nu vroeg ik me hetvolgende af.
Een 10 daags base ticket is goedkoper dan een 7 daags hopper ticket (bijvoorbeeld).
Als ik nu maar 7 dagen naar disney wil, kan ik dan die extra 3 dagen gebruiken om eenmalig te hoppen naar een ander park ?
Maw , is het mogelijk om met een base ticket voor meerdere dagen, op dezelfde dag 2 parken te bezoeken, waarvoor er dan 2 dagen worden afgeschreven (wat ik niet erg vind) .
Alvast bedankt,
Roy.
Re: Met base tickets 2 parken op 1 dag bezoeken.
Kortt en bondig antwoord: Nee, dat mag (helaas) niet, en kan ook niet, bij het poortje wordt je ticket geweigerd.
Eric