Re: Tip gevraagd voor villa of appartement in omgeving Miami
Wij hebben in 1990 in motel Hilyard Manor 9541 collins ave ,surfside,miami beach gezeten.niet te groot,het zijn appartement kamers,er is een zwembad en je zit aan het strand.je hebt en eigen keukentje,met koelkast,kookgelegenheid etc.huiskamer,slaapkamer,badkmer.het is ons daar heel geoed bevallen,de service was ook heel goed en een zeer vriendelijk familiemotel.maar ik weet natuurlijk niet hoe het nu is
Townhome of villa in resort met communal pool
Wij zijn op zoek naar een townhouse ofwel villa (met of zonder zwembad) maar dan gelegen in een resort. Dus met centrale receptie, gemeenshappelijk verwarmd zwembad en evt. andere faciliteiten. Soms zie je wel eens villa's in een community waar een gemeenschappelijk zwembad is, tennisbanen en een clubhouse.
Het probleem lijkt en beetje te worden dat we minimaal 4 slaapkamers en 3 badkamers willen.
Qua ligging gaat onze voorkeur uit naar de buurt van de 27 of Championsgate.
Wie weet of zulk soort communities/resorts met townhouses/villa's bestaan??
Bedankt alvast!
Groeten, Renée
Re: townhome of villa in resort met communal pool
Windsor Hills is zo'n community. Ligt dan wel dichter bij Disney, maar dat zal toch geen probleem zijn?
Re: townhome of villa in resort met communal pool
Windsor palms
Heeft villa's vanaf 4 bedrooms en condo's t/m 3 bedrooms.
Verder is het zeer de moeite waard om eens te kijken bij de andere communities. Zeker als jullie met een grotere groep gaan is het de moeite waard om een grotere villa te overwegen met private pool.
Hier de welbekende map van orlando villas.
Succes
Re: Villa gezocht: Orlando e.o.
We hebben inmiddels de Magic Villa 3 bezocht.
De community is erg mooi, al vond ik het gemeenschappelijk zwembad koud en erg ondiep. Jacuzzi mochten we met de kinderen niet in en voor de glijbaan waren ze te klein. We hebben er dus maar 1x gezwommen.
Villa was prima alhoewel wat achterstallig onderhoud. Klein plonsbad voor tussen de middag (de rest van de tijd zaten we in de WDW-zwemparken).
Kinderkamer met Mickey Mouse was een waanzinnig succes!
De ligging ten opzichte van parken is fantastisch, dichterbij (zonder op WDW te verblijven) is nauwelijks mogelijk.
Wij hebben dit jaar voor het eerst geboekt bij ae, dit is ons prima bevallen, we verbleven in een villa in davenport, in een lekker rustige omgeving en toch lekker dicht bij alles, alleen geen internet dat was wel jammer en soms onhandig ,dus volgend jaar hopelijk zeker weer een villa via ae alleen dan wel met internet, en ik hoef van te voren niet te weten waar ik terecht kom wij houden wel van verrassingen!
Er zijn nog meer villa's te vinden die direct bij de eigenaar te huren zijn op http://florida-accommodaties.startpagina.nl/
Villa ervaring: The Manors at West Haven in Davenport
Vandaag de reispapieren opgehaald. We hebben nu ook het adres van de villa gekregen. Het gaat om :
The Manors at West Haven in Davenport
Ik vond echter geen info hierover. Heeft iemand ervaringen met deze wijk?
Grz
Ton
Re: Villa ervaring : The Manors at West Haven in Davenport
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Dr. Phlox
Het gaat om : The Manors at West Haven in Davenport
Ik kan je ook niet blij maken, daar hebben we ook nog nooit gezeten, wel veel voorbij getuft. Maar het lijkt me overigens wel een mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar via 192/27 en de I4 en niet te ver weg. Wij zaten eens in Southern Dunes, het leek niet zo ver, maar na verloop van tijd ging de afstand toch een beetje tegenstaan.
Op de foto's van de particuliere sites zie je, net als in de andere wijken, de mooiste villa's. Loopt de verhuur via Hotelbeds? Je kunt ze mailen om te vragen of er internet is. Zou wel handig zijn, maar je weet dat je er bij hen geen recht op hebt.....Zal wel voor je duimen!
Re: Villa-ervaring gevraagd: Villa American Estates luxury versus superior
We hebben ook een 5-slaapkamer superior villa gehuurd bij AE (we gaan eind van de maand), ik heb Hans al eens gevraagd waar we terecht komen maar dat weet ie echt niet.
Op zich wel jammer dat je niet exact weet wat de verschillen tussen de villa's en de lokaties zijn. Het is zelfs moeilijk in te schatten of je daadwerkelijk in een superior villa terecht komt als je geen referentiepunt hebt.... In theorie kunnen ze je in een 'gewone' villa stoppen, zonder dat je het weet......
Gr,
Rien