Re: Electronica kopen in Florida
He jammer dat die niet in de shop stond, heb nog gekeken voor ik naar Walmarkt ging, zullen vast goedkoper zijn.
Heb ooit de andere stekkers uit de shop gekocht, dus even gekeken of ze er ook ''andersom"'waren, nou ja volgende keer beter.
Grtjes Toos
Over een kleine 3 maanden gaan we naar Florida en ik ben al aan het kijken om daar een laptop te kopen. Mijn dochter wil ook voor eentje kijken.
De reden dat ik er daar eentje wil kopen, is niet zo zeer voor het prijsverschil, maar anders zou ik 'm uit Nederland moeten laten versturen naar huis, want de Fransen hebben een ander toetsenbord #-o. En alles in het Frans op mijn laptop, nee, niet fijn.
Dus, we zoeken 2 laptops. Niet te ingewikkeld, we doen de gewone dingen erop. Internet, e-mail, typen, downloaden, foto's.
Mijn vraag is, kun je een laptop ook bij Walmart kopen? Ik ben op Best Buy aan het zoeken, Compusa en op Walmart heb ik een mooie gevonden die voldeed aan mijn wensen. Die heb ik op de andere sites niet gezien.
Toch, voelt het een beetje alsof Walmart iets minderwaardiger is, maar is dat ook zo?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
trails
Toch, voelt het een beetje alsof Walmart iets minderwaardiger is, maar is dat ook zo?
Geen zorg, of je nu een HP bij de Walmart koopt of bij de Best Buy, ze zijn alletwee in het Verre oosten in elkaar geschroefd......#-o.
Ik zou de winkels niet vergelijken, maar de specificaties van de laptop. En dan niet alleen het geheugen en de harde schijf, maar ook de processor.
Dank je Teleton. Ja, de winkel zou in principe niet moeten uitmaken natuurlijk.
Voor de kenners. Die wat ik heb gezien heeft: Intel Pentium B950 processor 2.10GHz, 2MB Cache.
Is dat prima of te weinig?
Citaat:
trails
Voor de kenners.....
....oeps nu haak ik af. Maar ik weet wel een site waar je de CPU's kunt vergelijken. Succes, d'r mee!
Ja, al die kleurtjes zien er mooi uit, maar geen flauw idee wat het betekent :? :-s
Met de dingen die jij wilt doen, is een B950 cpu echt wel voldoende. Wil je (zware) games spelen, dan zou ik wat snellers nemen en dan moet je ook naar de videokaart kijken. Het gewone huis-,tuin- en keukenspul draait er allemaal wel op. Ook eenvoudige spellen.
Ik heb 2 jr geleden een HP dm3 gekocht bij Walmart, $525
En in NL was ie 650 euries..
Hij doet het nog steeds en ik ben er nog altijd superblij mee!
De bon had ik 'verstopt' in een vd koffers. Maar zijn niet aanghouden bij de douane.
Ik zeg doen! Succes
@ JKG en Harold: bedankt voor jullie antwoorden, daar heb ik wat aan. Dus Walmart is prima om een laptop te komen en die processor is voor mij voldoende, YES! Ik hoop dat ze hem dan nog hebben dan wordt ie meteen gekocht. :razz:
Citaat:
Harold
De bon had ik 'verstopt' in een vd koffers. Maar zijn niet aanghouden bij de douane.
Dit misverstand blijft nog steeds bestaan. Mocht de douane vermoeden dat jij boven het toegestane bedrag komt met je invoer dan dien JIJZELF aan te tonen dan dit niet zo is. Mocht je dat niet ter plaatse kunnen doen (middels bijvoorbeeld een aankoopbon uit Nederland) dan schrijven ze eerst een bon uit waartegen je later bezwaar kunt aantonen.
Dus die bon kun je verstoppen waar je wilt maar helpen doet het niet :)