Re: "Pakkans" Jeep Grand Cherokee
Hoi Harold,
Wat is "zuipen" zo ongeveer? Moet ik al extra hard gaan bezuinigen bij de Albert Heijn in verband met de te verwachten brandstofrekening? Naar een hoger punt in Nederland verhuizen in verband met de opwarming van de aarde?
Vertel, 1:1? 1:5? Of eerder 1:10 (slurpt onze eigen auto ook)?
Ben benieuwd,
Groet,
Sander
precies weet ik het niet meer, maar reken maar rond de 1:5! dus een stukkie over de 192 en/of Intl Drive en je kunt weer op zoek naar een tankstation!
Veel plezier,
groet Harold
Waarom een Jeep Grand Cherokee, verleden jaar hadden wij via Alamo een
Chevy Trailblazer gehuurd, en ik moet zeggen helemaal niks mis mee.
Dit jaar hadden wij een Jeep Liberty, en ik vond dat 3 x niks.
Veel te klein, veel lawaai en onstabiel.
Het verbruik viel op zich nog wel mee, ondanks de 3,7 liter V 6 motor.
Ik zou zeggen, als je echt over de ocean drive wil patsen, huur dan een
Cadillac Escalade.
Dit zal een paar dollars kosten, maar dan heb je natuurlijk wel wat.
Groet;
Johan.
1:5... zo he, goeiemorgen. Gelukkig kost de benzine daar minder dan hier en kunnen we de kosten met z'n vieren delen. Over het milieu moeten we maar helemaal niet nadenken ;-) Ik hoop dat ie een grote tank heeft.
Inmiddels hebben we antwoord van usareisen.de en het enige wat ze doen - zoals hier al werd voorspeld - is onze voorkeur bij de reservering aan de verhuurder vermelden. Dat levert dus waarschijnlijk niets bijzonders op, dus zal het wel een Chevy worden. Zo te lezen ook niet verkeerd.
We zien het wel!
Als je op wil vallen moet je al helemaal geen mid size SUV huren. Die zijn zo "gewoon". Beter is om een full size te huren: Ford Expedition, Chevy Tahoe, GMC Yukon. Qua verbruik vergelijkbaar maar qua auto echt super!
Ben echt fan van die grote bakken. Heb ook wel Explorer en Blazers gereden maar die halen het echt niet bij full size SUV's.
Wij hebben een Ford Expedition or similar geboekt! Vorig jaar de Grand Cherokee, en nou (hopelijk) een nog grotere!
In onze optiek ook helemaal niet prijzig, Bij Budget 14 dagen voor 590 euries..
Ben benieuwd of we die ook meekrijgen, stel dat ze op dat moment geen full size SUV's meer hebben....:-( Dan krijgen we volgens mij een bus van 12 pers ofzo:???:
Groet Harold
Wat ben ik blij dat ik geen auto hoef te huren.
Ik heb zelf een Chevy Nova ( Toyota Corolla ) uit 1986 in Stuart staan.
van het vliegveld worden we gehaald met de Ford Aerostar van mijn schoonouders.
en opvallen op Ocean Drive ???
dat doen wij altijd met deze auto.
( wel met airco / ps / automaat en alle andere leuke dingen )
:grin: