Hey, hoe kan dit nu?? Wanneer ik tickets bestel bij Universal zelf zijn ze maar een week geldig waneer bij AV dan twee weken, hoe kan dit ??
Afdrukvoorbeeld
Hey, hoe kan dit nu?? Wanneer ik tickets bestel bij Universal zelf zijn ze maar een week geldig waneer bij AV dan twee weken, hoe kan dit ??
Ikke niet weten :roll:, bel anders even naar AV.
Staan ook gewoon op hun site: Link
Zal wel een speciaal ticket voor reisagenten zijn.
Bij attraction tickets direct.co.uk kun je ook tickets bestellen voor universal voor 14 dagen onbeperkt entree. kost 84 pond pp.
En bij Keith Prowse 95 euro pp. (volwassene)
nu heb ik ergens gelezen als je naar Universal gaat er een centrale parkeerplaats is en vandaar uit een speciale trein rijd of zoiets weet het niet ecxact meer maar neem aan jullie al ervaren deskundigen mij wel een eind op weg kunnen helpen.
Bij Universal rijdt geen tram maar zijn er rolpaden, zoals op Schiphol. In de 4 Disneyparken zijn ze er wel en als je op een drukke dag naar Seaworld gaat, rijdt er ook een tram. De parkeerplaatsen zijn onwaarschijnlijk groot. Iedere middag/avond zie je toch weer veel radeloze mensen die het nummer van de rij waarin ze geparkeerd hebben, zijn vergeten.
Foto nemen van je parkeerplaats \\:D/
Hallo allemaal,
Heb je aan 1 dag park genoeg of is het dan rennen en niet meer genieten ?
We denken eraan om 1 of 2 nachten in het Loewes Pacific hotel te blijven slapen, is volgens mij op het park. (iemand ervaring ?)
Raffie
1 dag per park is voldoende.
Hai,
Dan zou het mooi uitkomen om daar 1 of 2 dagen te verblijven.
is er in de buurt vh park een leuke stad of iets te beleven ?
Dan kunnen we misschien een paar nachten langer blijven en dat hotel als "thuisbasis" gebruiken.
Misschien is het zelfs wel mogelijk om een "all-inn" pass te krijgen zodat men in en uit het park kan of een pas voor beide parken.
Wie heeft er al eens in deze hotels geslapen ?
Raffie