Re: Hoe druk is het in .... (periode)?
Als je in het midden van de zomer gaat naar de parken in Orlando (van 20 juli tot 10 augustus) met welke wachttijden moet ik dan rekening houden? Ik weet dat het niet rustig zal zijn :) maar kan dan ook niet goed inschatten hoe druk het dan echt is. Als je kijkt naar de topattracties (zoals Tower of terror, Expedition Everest, Spiderman, Hulk, Sheikra...) gaat dat dan eerder over een uurtje wachten of toch meer naar de drie uren wachten?
Re: Hoe druk is het in .... (periode)?
Wij waren vorig jaar in juni (8-18) en dat was goed te doen qua drukte. Bij bepaalde attracties kan het wel erg druk zijn. Meestal bij de rollercoasters en attracties zoals "Test Track" in Epcot. Maar goed, wij zijn zelf niet zo van die achtbaan freaks en we gingen meer naar de minder heftige attracties en attracties meer gericht op de kleintjes (voor ons zoontje).
Drukte op Presidents Day?
Wij gaan 11 februari naar orlando,we hebben er zin in.Weet iemand of het erg druk is op presedentsday.Met name op de weg en in de winkels????
Re: Drukte op Presidents Day?
Op de weg zal de drukte wel meevallen. In de winkels kan het wat drukker zijn dan normaal omdat deze in dat weekend veel leuke aanbiedingen hebben. Dat trekt natuurlijk altijd weer veel koopjesjagers aan.
Wij waren vorig jaar met President's Day aan de Gulf Coast en het was er héééél druk: hotels overvol en stranden evenzeer. We hadden geen hotel geboekt vooraf en kregen gewoon geen kamer vast aan de Westkust...
Hebben uiteindellijk dat verlengde weekend in de Everglades en dat viel best mee...
Ik vermoed dat Orlando dus even erg druk zal zijn...
Wij waren in 2009 in Orlando . Presidents Day was toen op een maandag . Die hele week was het overal zeer druk . Veel mensen nemen dan blijkbaar een volledige week verlof .
Re: advies gevraagd reisperiode
Hoi,
Ik ben de laatste 2 weken van oktober '08 geweest. Drukte viel best mee, laat ik het zo omschrijven 'gezellig druk', uitgez. de weekends, dan is het afschuwelijk druk in bijna alle themaparken.
Betreft het weer, tja... de mogelijkheid bestaat op hurricanes, maar is in deze periode uitzonderlijk. Wij hadden temperaturen ts 25 en 30°C. Regen hebben we op 1dag na, niet gezien.
Als je de mogelijkheid hebt om in november te gaan, heb je als grote voordeel dat het echt heel rustig is in de parken.
Succes ermee.
Rond feestdagen is het altijd druk. Betreft Halloween is de drukte vooral de weken ervoor.
wij zijn ook in november gegaan en ik vond het er fantastisch 1 dag beetje geregend en voor de rest schiiterd weer in de parken vond ik het wel mee vallen met de drukte...
Wij gaan deze keer 29 mei dus ben benieuwd hoe het er dan is, vond het in november altijd wel heel erg gezellig kijken overal die kerstbomen enz..